Gjest Anoreksia jenta Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hei sann! Lenge sio sist no. Dåke sjønner, eg er egentlig på sykehus, har vert der i snart eit halvt år. På psykiatrisk avdeling. Liker meg ikkje der nei.Det eg hater mest av alt er at der legger eg på meg.Har sikkert lagt på meg 15, 16 kg eller noko. Dåke må ikkje tru at eg eter som ein hest altså, d gjere eg ikkje.Men forbrenningen min var så låg nor eg kom der inn at eg la på meg berre av å ete et måltid. Eg føler meg så tjukk og ekkel no, og eg spyr omtrent kvar gang eg har ete noko+ at eg tar avføringsmiddel.På kva måte er det farligt me avføringsmiddel? Eg har som mål å bli like tynn som eg var. Ver så snill og svar meg noken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30664-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kamilla Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Skulle ønske det var noe jeg kunne si så du skal forstå hvor ufattelig tynn du helt sikkert er!!!! Hvis du er på klinikk etter å ha lagt på deg 16 kilo, ringer det ikke en bjelle om at kanskje det er fienden som har rett likevel?!?!?! Kanskje du ikke er så feit som du tror. Se deg rundt på andre jenter. Sammenlikn deg med andre og finn ut at du er sykelig tynn!!! Jeg syntes også jeg var feit, men når jeg ser bilder av meg slik jeg var da nå, ser jeg at jeg var så tynn at det er ekkelt!! Ble rot det her...Men vær så snill, se deg selv en gang til, og tenk på det jeg sier nå : Du er IKKE feit, du ER NØDT TIL å prøve å forstå at du er nødt til å legge på deg litt, om ikke annet for å gå fra EKSTREMT TYNN til KJEMPETYNN!!! Vær så snill, ikke la anoreksien ødelegge deg!! Jeg vet du tenker at det jeg skriver nå ikke er sant, og du hører sikkert ikke på meg likevel. Snakker av erfaring. Hvor mange var det vel ikke som prøvde å snakke meg til fornuft. Men likevel, prøv å tenk på det jeg skriver ihvertfall. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg. Kjempemasse lykke til ihvertfall!!! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30664-hjelp-meg/#findComment-121818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 KJære anoreksia jenta Jeg forstår at du har et konkret spørsmål vedrørende helseskader knyttet til bruk av avførende midler. Det kan ødelegge hele fordøyelsessystemet ditt samt noen av de andre skader som du sikkert kjenner tiol ved oppkast. Det jeg vi anbefale deg er imidlertid å tørre snakke med en av de på avdelingen. De er det for å hjelpe deg ikke for å straffe deg. Forsøk å fortell hva du har som "mål" og "tømmingsmetodene" dine. Dersom du forsøker samerbeide med de som er på avdelingen er det så mye enklere å komme videre til et enklere liv med langt mere overskudd. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30664-hjelp-meg/#findComment-121901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.