Gå til innhold

statskirkeregisteret

Anbefalte innlegg

Gjest grusomateist:)
Skrevet

Er det noen som vet hvordan man går frem for å finne ut om man fremdeles er utmeldt av statskirken? Må man skrive til dem, eller finnes det offentlige registre på nettet for eksempel?

De hadde jo en runde her for noen år siden hvor de meldte inn igjen utmeldte som ikke var registrert i et annet trossamfunn, så nå vil jeg sjekke hvordan ståa er for min del.

Videoannonse
Annonse
Gjest mandolina
Skrevet

Ring til kirkevergen i kirken du tilhører, der får du informasjon om du står tilmeldt statskirken.

Hilsen

Skrevet

Ring til kirkevergen i kirken du tilhører, der får du informasjon om du står tilmeldt statskirken.

Hilsen

''''Ring til kirkevergen i kirken du tilhører''''

Vel, om alt er slik det skal tilhører jeg jo ikke noen kirke, så det kan bli litt vanskelig ...

Gjest church
Skrevet

''''Ring til kirkevergen i kirken du tilhører''''

Vel, om alt er slik det skal tilhører jeg jo ikke noen kirke, så det kan bli litt vanskelig ...

Du ringer til kirken boligen din (din folkeregistrerte adresse) sokner til. Er du innmeldt, så står du på listen der.

Skrevet

Du ringer til kirken boligen din (din folkeregistrerte adresse) sokner til. Er du innmeldt, så står du på listen der.

aha..så det henger sammen med folkeregisteret.. ok:) Takk.

Skrevet

Fra Kirken.no:

''ta kontakt med Kirkerådet for å kontrollere om du eventuelt er feilaktig oppført i Den norske kirkes medlemsregister. Den kontrollen skjer ved oppslag på ditt fødsels- og personnummer.''

http://kirken.no/?event=doLink&famID=237

Mrs. Wallace
Skrevet

Du ringer til kirkekontoret i den menigheten du (geografisk sett) sokner til og spør. De kan sjekke det i registeret på et øyeblikk.

Dersom du ikke vet hvilken menighet det er, finner du det på http://www.kirken.no , sammen med nødvendig kontaktinfo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...