Gjest Just One Wish Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Her kommer enda et klageinnlegg fra meg...(unnskyld!!) Skrev tidligere om at folk sa jeg var i ferd med å tippe over. Lurer på om jeg kanskje har det? jeg greier ikke å spise, det er som om all kontroll er røsket fra meg!! ...dritekkelt:( Før har det vært JEG som har hatt styring, da har jeg kunnet spise en brødskive hvis JEG har hatt lyst til det, men nå er det "noe annet" som "bestemmer"! VET jeg virkelig bør spise noe, men det går liksom ikke!! Men igår...da spiste jeg en brownie av alle mulige ting, da! var på kafe med ei venninne, og så kjente jeg at jeg holdt på å besvime. DA greide jeg å tvinge i meg en brownie. Tenkte ikke så mye over det etterpå heller faktisk ! -akkurat som at det var "godkjent" på en måte.. men av hvem/hva??! Går rundt og er svimmel gjennom hele dagene og er så slapp har ikke lyst til det! Orker ikke å ha det sånn som dette noe mer.... Men får ikke til noe annet! Og vil jo bli TYNN!!!! om dagene nå så klarer jeg heldigvis å være i aktivitet om formiddagen, men resten av dagen ligger jeg bare på sofaen og sover mye. også fryser jeg sånn, selv om det er 23 grader! lurer på hva jeg skal gjøre egentlig! noen ganger lurer jeg på om jeg kommer til å dø av dette ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30685-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni1365379972 Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 Hei. Det er ikke rart at du er slapp og sliten på ettermiddagene. Da har du jo ikke mer å gå på. Og det er ikke rart at du fryser heller, når kroppen får for lite næring. Det virker som om du ikke er helt fornøyd med å bruke hele dagen din på "å bli tynn". Det er veldig slitsomt, og man kan lure på hva man egentlig får ut av det. Det er viktig å stille spørsmål ved det. Er det å være tynn det viktigste i hele verden? Er det verdt det, når man må ligge hele ettermiddagen på sofaen og sove fordi man er sliten? Jeg tror ikke det, men jeg vet veldig godt hvordan du har det. (Jeg har vært syk i mange år) Jeg hadde det slik bare for en måned siden. Nå spiser jeg litt mer og orker mye mer. Men det er klart at det er tøft! Jeg har mange vonde dager - men det er godt å føle at jeg kan bruke hele dagen. Ønsker deg lykke til videre. Dette skal gå bedre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30685-redd/#findComment-121955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 29. juni 2001 Del Skrevet 29. juni 2001 Kjære Just One Wish! Ja du kan dø av spiseforstyrrelser og dessverre er anoreksi vår mest dødelige psykiatriske lidelse. Derfor oppforderer jeg deg på det sterkeste til å søke hjelp og vi vet at det nytter! Du ønskes lykke til med å ha kraft, mot, vilje til å søke denne hjelp snarest! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30685-redd/#findComment-122334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.