Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Som tittelen sier så trenger eg nåken råd. Eg bur på ein skule der "folket" er veldig samlet.

Eg "er" eller rettere sagt "var" veldig god venn med ei jente der. Problemet mitt er at ho har forandra seg så sinnsykt.

Me kunne snakke om alt og ingenting. Me hadde alltid tid å avse for å kunne være med kvarandre og me viste alltid vennekjærlighet for kvarandre.

Eg er litt redd for å være i vennskap med nåken, pga eg har blitt veldig masse såra av ""vennene" mine før i tida.

Dette er ei venninne som eg er utrulig glad i, men som aldri har tid til meg lenger. Ho snakker aldri med meg lenger. Om ho er glad i meg eller om ho hater meg det veit eg ikkje!

Eg har snakka med ho om dette fleire gonger, men eg strekker ikkje til. Eg føler det som ein måte å sei at me ikkje er venner lenger.

Eg er utrulig glad i ho og eg seier det så ofte eg kan, men usikkerheten dreper hummøret mitt totalt.

Dette vart litt langt, men eg håper nåken kan gi meg råd om kva eg kan gjera.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30692-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...