Gå til innhold

Jippi! :D:D


Kammilla

Anbefalte innlegg

Jeg er graviiiiiiiiiid!!

12dpo i dag,og tok test nettopp etter en svett natt. :D

Hurra!! Jammen gikk det på første forsjøk! :DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mora2

Gratulerer så mye til dere begge!

Og lykke til videre på ferden, det er så spennende :0)

Herlig å gå gravid, så nyt tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge!

Og lykke til videre på ferden, det er så spennende :0)

Herlig å gå gravid, så nyt tiden fremover!

Takk,takk :o)

Skal love deg at jeg skal nyyyyyyte det ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hurra!! Jammen gikk det på første forsjøk! :DD''

*kremt* Hva mener du med det?

I første prøveperiode etter prevansjons slutt.:)

DET er det jeg mener med det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første prøveperiode etter prevansjons slutt.:)

DET er det jeg mener med det. :o)

Javel, så det er slik det henger sammen...

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!! :D

Heldiggrisen!! Men, når hvor i syklusen er du?? Når var første menstruasjonsdag sist du hadde mensen? Jeg skjønner ikke helt dette med 12dpo... :P

Jeg er ikke gravid enda.....såvidt jeg vet..... Forventer neste mens ca.1.juni. Testet meg i går og den var negativ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!! :D

Heldiggrisen!! Men, når hvor i syklusen er du?? Når var første menstruasjonsdag sist du hadde mensen? Jeg skjønner ikke helt dette med 12dpo... :P

Jeg er ikke gravid enda.....såvidt jeg vet..... Forventer neste mens ca.1.juni. Testet meg i går og den var negativ :(

Takk:o)

Jeg er på dag 28 i sykusen min(i dag). Det betyr at jeg er 12 dager etter eggløsning,siden jeg VET når jeg hadde el. Testa i dag,2 dager før jeg forventet mensen.

Du da? :o) Kan jo hende du er gravid du også, men er kanskje litt tidlig å teste enda? Vet du når du hadde el da?

Uansett,får krysse fingre og tær jeg da,for at det klaffer for dere også. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:o)

Jeg er på dag 28 i sykusen min(i dag). Det betyr at jeg er 12 dager etter eggløsning,siden jeg VET når jeg hadde el. Testa i dag,2 dager før jeg forventet mensen.

Du da? :o) Kan jo hende du er gravid du også, men er kanskje litt tidlig å teste enda? Vet du når du hadde el da?

Uansett,får krysse fingre og tær jeg da,for at det klaffer for dere også. :o)

Ut i fra hva jeg følte på kroppen og slim som kom ut.. :-P, så tror jeg at eggløsning var onsdag i forrige uke. Da er jeg altså på 10dpo nå, og testet meg i går..og den var negativ.. Så er ganske sannsynlig ikke gravid nå :(

Bedre lykke til oss neste runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra hva jeg følte på kroppen og slim som kom ut.. :-P, så tror jeg at eggløsning var onsdag i forrige uke. Da er jeg altså på 10dpo nå, og testet meg i går..og den var negativ.. Så er ganske sannsynlig ikke gravid nå :(

Bedre lykke til oss neste runde....

Ok, skjønner. Hadde du el ca rundt 14.5 da? :o)

Da er du ca 9/10 dpo ja. Men husk,det er ikke alle som har symptomer! Men det er sikkert ikke vits i å teste seg før man/tirs eller onsdag :o) Tenk, det er ikke lenge igjen til det! Du må holde ut ja! 28.5 vil du nesten garantert få korrekt svar,siden det er 14dpo.Sånn jeg oppfatter det i allefall :o)

Selv har jeg allerede begynnt å merke symptomer.Men ikke fortvil, er ikke alle som merker noen ting før de sitter der med positiv test. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner. Hadde du el ca rundt 14.5 da? :o)

Da er du ca 9/10 dpo ja. Men husk,det er ikke alle som har symptomer! Men det er sikkert ikke vits i å teste seg før man/tirs eller onsdag :o) Tenk, det er ikke lenge igjen til det! Du må holde ut ja! 28.5 vil du nesten garantert få korrekt svar,siden det er 14dpo.Sånn jeg oppfatter det i allefall :o)

Selv har jeg allerede begynnt å merke symptomer.Men ikke fortvil, er ikke alle som merker noen ting før de sitter der med positiv test. :o)

Hadde skikkelig eggløsningsymptomer onsdag 14.mai ja.. Jeg tror nok ikke jeg er gravid nå. Men, får vel vite det helt sikkert neste uke når jeg forventer mensen. Men, mensen kan jo bli forsinket også, siden jeg nettopp har sluttet på pilla. Får bare være tålmodig og håpe at det klaffer neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig eggløsningsymptomer onsdag 14.mai ja.. Jeg tror nok ikke jeg er gravid nå. Men, får vel vite det helt sikkert neste uke når jeg forventer mensen. Men, mensen kan jo bli forsinket også, siden jeg nettopp har sluttet på pilla. Får bare være tålmodig og håpe at det klaffer neste gang..

Ja,den som venter får se :o)

Lykke til hvertfall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke symptomer du kjenner nå?

Åh..Er oppblåst,sulten hele tiden,press i magen,stikk i magen,pupper som brenner :-p ,ømme brystvorter, hatt halsbrann som har gått over, i dag har jeg hatt svimmelanfall, kokvarme kinn, økt utflod, strekk i lysken som er dritvonde, klar i ryggen og ja.....KONSTANT trøtt og sliten (det har jeg vært helt siden el) :o)

Det var det og følelsen i puppene som gjorde at jeg skjønnte noe var på gang. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra hva jeg følte på kroppen og slim som kom ut.. :-P, så tror jeg at eggløsning var onsdag i forrige uke. Da er jeg altså på 10dpo nå, og testet meg i går..og den var negativ.. Så er ganske sannsynlig ikke gravid nå :(

Bedre lykke til oss neste runde....

Det er som regel ingen vits å teste seg før mensen utebilr. Du skal jo ikke ha mensen før om 4 dager om du hadde eggløsning onsdag for halvannen uke siden. Jeg testet negativ en torsdag, men testet svakt positivt da mensen ikke kom på søndag husker jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...