Gjest Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Beklager at jeg oppførte meg som en drittsekk her... Jeg har egentlig ingen forklaring på det. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Du har nå ikke vært noen drittsekk. Men forøvrig kan du huske på at det ikke koster meg noe å være generøs i forhold til dine opp- og nedturer. Du vet hvor du finner meg, når du ønsker det 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Drittsekk var du, men jeg har fortsatt mektig sansen for deg jeg :-) Liker tankene dine og humoren din. Har du en levelig dag? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg syns den er grei i forhold til hva jeg er vant med. =) Men hvordan den objektivt sett er har jeg liten aning om. =) Det hjelper å reduserer DOL-bruken... Ja i blant hjelper det å redusere dol bruken, men ikke bli borte, ok? Snodig det der med levelige dager, merkelig hva man egentlig kan bli vant til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.