Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er d litt lenge siden jeg har skrevet her for jeg har ednelig vært innlagt og fått insulinpumpe. Jeg har og vært hos psykologen og ernæringsfysiologen.

Jeg fikk en kostplan som jeg skulle følge og der skulle jeg spise mer enn jeg hadde tenkt. Masse mellommåltider og slikt. Jeg har følgt kostplanen selv om jeg har vært veldig deppa etterpå når jeg har spist. Men nå er det jo slik at vi med en spiseforstyrrelse gjør alt får å gå ned i vekt......ikke sant?? Jeg har røykt gått på avføringsmidler og prøvd å sulte meg og jeg tror ikke jeg er så alene med noen av disse metodene. Men ....vi tenker aldri på å spise mye eller kanskje spise mye en dag og kanskje minke måltidene neste dag. Få opp forbrenningen. Jeg vet at det kanskje høres litt lett ut for andre som ikke har et problem , men det er d ikke for oss. Jeg har egentlig ikke lyst til å følge den kostplanen , men alt for å slanke seg ikke sant? Hver gang jeg skal spise har jeg lyst til å skrike og kaste maten i bosset , men gjør jeg det? nei...

Følg kostplanen eller hvis dere ikke har det så kontakt en ernæringsfysiolog. Det hjelper og dere slepper alle hengende over deg som nesten truer maten ned i halsen.

PS: jeg har diabetes og...=(

livet er kjiipt..hihi

Ønsker alle sammen en god fremtid og dere MÅ IKKE(!!!!) gi opp...=)

mange klemmer og kozer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30782-verdt-%C3%A5-pr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære susi! Flott gjort av deg at du har kraft og vilje til å fortsette på veien til forandring. Du vet nok selv hvor viktig det er for deg å holde diabetesen under kontroll og også spiseforstyrrelsen for å unngå varige alvorlige skader. Du ønskes all lykke til på veien videre for å klare dette, verdt å prøve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...