Flaxseed Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hey heyheymymy. Tusen takk for meldingen. Bosituasjonen min er ikke løst, men vil få råd til å betale depositum i slutten av mnd. så jeg håper det ordner seg da. Sånn som det er nå er alkoholen min beste venn. Det kan ikke fortsette. I går drakk jeg 1 liter vodka og 1.5 liter med øl. Dagen derpå er ikke god. Får angst da, men det er fort glemt. Gleder meg til i morgen. Blir vel en tur på Polet igjen tenker jeg. Har fått henvisning til sykehusets behandling for rusavhengige, men ventetiden er på 6 mnd. Håper jeg har greid å legge vekk alkoholen til da. Får jeg min egen plass å bo vil det ordne seg. Hvordan har du det? Mvh. Flaxseed. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hey heyheymymy. Tusen takk for meldingen. Bosituasjonen min er ikke løst, men vil få råd til å betale depositum i slutten av mnd. så jeg håper det ordner seg da. Sånn som det er nå er alkoholen min beste venn. Det kan ikke fortsette. I går drakk jeg 1 liter vodka og 1.5 liter med øl. Dagen derpå er ikke god. Får angst da, men det er fort glemt. Gleder meg til i morgen. Blir vel en tur på Polet igjen tenker jeg. Har fått henvisning til sykehusets behandling for rusavhengige, men ventetiden er på 6 mnd. Håper jeg har greid å legge vekk alkoholen til da. Får jeg min egen plass å bo vil det ordne seg. Hvordan har du det? Mvh. Flaxseed. ''Har fått henvisning til sykehusets behandling for rusavhengige, '' Det var godt å høre :0) Ønsker deg alt godt! 0 Siter
Flaxseed Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 ''Har fått henvisning til sykehusets behandling for rusavhengige, '' Det var godt å høre :0) Ønsker deg alt godt! Takk skal du ha Mora2. Jeg ønsker deg det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.