Gjest Kvinns som ønsker å lære å sveise Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Har akkurat kjøpt meg et migapparat: 130 Telmig på politiauksjon. Gav 350.- kr No bra? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Da regner jeg med at det er et 130 ampers apparat? Hvis så, så er det greit nok til vanlige ting du skal sveise, men til litt tykkelse på metallet bør du ha et større ett. Men til småting så bør dette være helt greit. Du sier ikke hva du ønsker å sveise så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt. Men til den prisen så er det verdt forsøket likevel. 0 Siter
Gjest Kvinns som ønsker å lære å sveise Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Da regner jeg med at det er et 130 ampers apparat? Hvis så, så er det greit nok til vanlige ting du skal sveise, men til litt tykkelse på metallet bør du ha et større ett. Men til småting så bør dette være helt greit. Du sier ikke hva du ønsker å sveise så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt. Men til den prisen så er det verdt forsøket likevel. Ikke godt å si hva alt betyr som står på en slik hvit lapp. Men noe av det er: max 120 A/19V - U1 230 V - I1 max 17,5 A - I eff 7 A - Fuse T10A Den heter Eiva, og så var det en 130 Telmig Vet ikke hva jeg skal sveise jeg Alf fra smått til bil håper jeg *ler* Takk for svar du 0 Siter
GeirB Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ikke godt å si hva alt betyr som står på en slik hvit lapp. Men noe av det er: max 120 A/19V - U1 230 V - I1 max 17,5 A - I eff 7 A - Fuse T10A Den heter Eiva, og så var det en 130 Telmig Vet ikke hva jeg skal sveise jeg Alf fra smått til bil håper jeg *ler* Takk for svar du Er det dette? http://www.alfin-trading.cz/user_files/images/detail-telmig-130.jpg 0 Siter
Aggathe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Bare å prøve det, om du aldri har sveiset før kan det være en fordel å få litt instrukser, men sveising er ikke en så stor sak egentlig! Er vel helst tynnplater du kan sveise da, men du trenger vel ikke noe større heller kanskje! Har liten kjennskap til merket egentlig, har selv Esab som favoritt, og litt Lincoln, men det er helt sikkert verdt 350,-! Lurer på hva det er du skal sveise jeg, he he, er jo ikke hver dag man har behov for det da, men nå har du iallefall apparat, kommer lengre med enn uten da! 0 Siter
Gjest Kvinns som ønsker... Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Er det dette? http://www.alfin-trading.cz/user_files/images/detail-telmig-130.jpg Ligner veldig på den da, plassering av knapper etc. Men mitt er nok hakket eldre for det ser jo veldig brukt ut da. Og navnet står litt lengre ned... Er den oki tror u a? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ikke godt å si hva alt betyr som står på en slik hvit lapp. Men noe av det er: max 120 A/19V - U1 230 V - I1 max 17,5 A - I eff 7 A - Fuse T10A Den heter Eiva, og så var det en 130 Telmig Vet ikke hva jeg skal sveise jeg Alf fra smått til bil håper jeg *ler* Takk for svar du Det er er 120 ampers og det er helt greit til tynnplater, du kan sveise bil også med det. Jeg kjenner ikke til akkurat dette apparatet så jeg kan ikke si noe om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.