Gå til innhold

Greie på sveiseapparat?

Gjest Kvinns som ønsker å lære å sveise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg et migapparat: 130 Telmig på politiauksjon. Gav 350.- kr :D

No bra?

Skrevet

Da regner jeg med at det er et 130 ampers apparat? Hvis så, så er det greit nok til vanlige ting du skal sveise, men til litt tykkelse på metallet bør du ha et større ett.

Men til småting så bør dette være helt greit. Du sier ikke hva du ønsker å sveise så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt. Men til den prisen så er det verdt forsøket likevel.

Skrevet

Da regner jeg med at det er et 130 ampers apparat? Hvis så, så er det greit nok til vanlige ting du skal sveise, men til litt tykkelse på metallet bør du ha et større ett.

Men til småting så bør dette være helt greit. Du sier ikke hva du ønsker å sveise så derfor blir det vanskelig å svare på spørsmålet ditt. Men til den prisen så er det verdt forsøket likevel.

Ikke godt å si hva alt betyr som står på en slik hvit lapp.

Men noe av det er: max 120 A/19V - U1 230 V - I1 max 17,5 A - I eff 7 A - Fuse T10A

Den heter Eiva, og så var det en 130 Telmig

Vet ikke hva jeg skal sveise jeg :D Alf fra smått til bil håper jeg *ler*

Takk for svar du

Skrevet

Bare å prøve det, om du aldri har sveiset før kan det være en fordel å få litt instrukser, men sveising er ikke en så stor sak egentlig!

Er vel helst tynnplater du kan sveise da, men du trenger vel ikke noe større heller kanskje!

Har liten kjennskap til merket egentlig, har selv Esab som favoritt, og litt Lincoln, men det er helt sikkert verdt 350,-!

Lurer på hva det er du skal sveise jeg, he he, er jo ikke hver dag man har behov for det da, men nå har du iallefall apparat, kommer lengre med enn uten da!

Skrevet

Ikke godt å si hva alt betyr som står på en slik hvit lapp.

Men noe av det er: max 120 A/19V - U1 230 V - I1 max 17,5 A - I eff 7 A - Fuse T10A

Den heter Eiva, og så var det en 130 Telmig

Vet ikke hva jeg skal sveise jeg :D Alf fra smått til bil håper jeg *ler*

Takk for svar du

Det er er 120 ampers og det er helt greit til tynnplater, du kan sveise bil også med det.

Jeg kjenner ikke til akkurat dette apparatet så jeg kan ikke si noe om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...