Gå til innhold

frosk og andre " insidere"

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Well, dette sitter langt inne....men, det er visstnok moralsk bra å være ærlig...så altså: jeg tør ikke! Være pilot, mener jeg. teori..sidemann, alt det der er greit. men det blir liksom så alvorlig...og slår en seg løs litt, ja, så blinker og uler det overalt. Og instruktøren skriker.

Etter all tørrtrening, selv i simulator ( DET var gøy)...så var det altså skjelvende alvor. Nei, det er definitivt ikke noe for meg ( instruktøren truet med å få meg tvangsinnlagt, han er ikke helt god!!!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308400-frosk-og-andre-insidere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Se så! *klappe på skulderen*

Det krever mot å være ærlig!! *lettet*

Du er grei du!!!

men det visste jeg jo....

Du, da jeg var i Norge, var jeg jo som du vet innom "Juristen"...i huset ved siden av,..jeg kikket på navneskiltene, J og G..er det en av dem du kjenner? jeg møtte G en gang eller fem i forrige århundre

Du er grei du!!!

men det visste jeg jo....

Du, da jeg var i Norge, var jeg jo som du vet innom "Juristen"...i huset ved siden av,..jeg kikket på navneskiltene, J og G..er det en av dem du kjenner? jeg møtte G en gang eller fem i forrige århundre

Er J jeg kjenner, G har jeg bare såvidt truffet. Ble det fin tur?

Gjest Liza i London

Er J jeg kjenner, G har jeg bare såvidt truffet. Ble det fin tur?

ja, vi hadde det fint...jeg og de to yngste, samt Nanny ble en uke ekstra, da var streiken over for lengst. Fikk fine dager med sol og etterhvert ble det jo litt varmere. Kjekt å få god tid med gamle venner.

Går det fortsatt bra med deg og E?

ja, vi hadde det fint...jeg og de to yngste, samt Nanny ble en uke ekstra, da var streiken over for lengst. Fikk fine dager med sol og etterhvert ble det jo litt varmere. Kjekt å få god tid med gamle venner.

Går det fortsatt bra med deg og E?

Hørtes herlig ut! Går veldig bra hos E, hun er en klippe! Ikke klarer hun gi seg heller, selvom hun "nesten synes hun må snart". Skal nok få henne på bedre tanker!

Annonse

Gjest Liza i London

Hørtes herlig ut! Går veldig bra hos E, hun er en klippe! Ikke klarer hun gi seg heller, selvom hun "nesten synes hun må snart". Skal nok få henne på bedre tanker!

Tipper hun ikke er vanskelig å overtale!!

Ikke si noe til bølla om dette første innlegget mitt, hun bare mobber meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...