Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er 28 år har 2 barn i tidlig skole alder,jeg har vært plaget med pms fra jeg var 15år.de siste 8 årene har dette bare økt i styrke.jeg 170 og 90kg altså en del overvekt.jeg får rikelig mosjon i jobben min,går fra 5km til 1,5 mil hver dag.fysiske plager:spennings hodepine,lett svimmelhet,mindre syns forstyrelser-når jeg er sliten-stor matlyst,men maten smaker ikke.

psykiske:depresjon-selvmords tanker-alt svart og negatift-ingen eller lite glede over livet,sinne-brøler-kjefter og farer opp uten grunn-føler meg voldlig,frustrasjon-føler meg avkreftet får ikke til ting som jeg ønsker.alt dette kan pågå en ca.2 ukers tid men allerverst de 2-3 siste dagene før mens.alt dette sliter selfølgelig på meg og min familie.jeg er homofil og har dermed ikke bruk for prevansjon,jeg vet at mini pillen-p.pillen kan ha god effekt men synes det er dumt og tilføre dette i kroppen når jeg ikke trenger det som prevansjons middel.har prøvd nattlysolje med noe effekt.

jeg er villig til og prøve det meste bare jeg kan bli kvitt mitt lille helvete.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30868-pms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Du høres ut som tvillingsøstra mi, har prøvd alt fekk best resultat med nattlysolje, men vart for trøtt av det. Husk å ta store doser til å begynne med (5 kapsler morgen og kveld i to veker)Så kan du trappe ned til 2 kapsler morgen og kveld.

Kjenner kvinner som har blitt bedre etter å ha begynnt på Melbrosia. Uansett ka du prøver er det viktig at du prøver det ut først, dvs vent i to-tre måneder før du gir opp. Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30868-pms/#findComment-124290
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...