Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må søke på forfatter -mogs- på søkesiden, da skal dine innlegg/tråder komme frem mener jeg på.

Jeg får de ikke frem på den måten. Er det et eget søkeområde for forfatter?

Jeg håper ikke andre kan søke på mine tråder, men at jeg kanskje kunne finne dem frem på min side.

Gjest minnah

Jeg får de ikke frem på den måten. Er det et eget søkeområde for forfatter?

Jeg håper ikke andre kan søke på mine tråder, men at jeg kanskje kunne finne dem frem på min side.

Du må gå ned til "Avansert søk i Doktor Onlines Forum:" og evt merke av for hvilket forum du vil søke i i boksen. Under der skal du prikke av for om du ønsker å søke i innlegg, tittel, eller forfatter av innlegg. Alle kan søke på alle.

Du må gå ned til "Avansert søk i Doktor Onlines Forum:" og evt merke av for hvilket forum du vil søke i i boksen. Under der skal du prikke av for om du ønsker å søke i innlegg, tittel, eller forfatter av innlegg. Alle kan søke på alle.

Fant det nå. Takk for hjelpen. Jeg lette først på feil plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...