Gå til innhold

Hikke hos baby

Anbefalte innlegg

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Babyen min hikker så ofte. Spesielt irriterende er det når hun skal sove, for hun klarer ikke sovne når hun hikker. Jeg har funnet ut at å gi henne pupp hjelper, men det er ikke alltid hun vil ha pga hun er mett. Finnes det noen andre triks som hjelper for babyer? Kan liksom ikke bruke de vanlige voksenrådene, f.eks. å drikke cola på styrten, eller 8 slurker vann oppned og sånn...

Fortsetter under...

Skrevet

Hikke er vel krampe i mellomgulvet om ikke jeg husker feil. Ikke så lett å massere den muskelen heller da.... Kroppsbevegelser kanskje?

Aliza1365380759
Skrevet

Mulig jeg husker feil, men jeg tror søsteren min gav niesa mi et kjapt bad når hun hikket, og at det varme vannet gjorde at hun sluttet. Kan vel kanskje være verdt et forsøk i det minste? :) Niesa mi hikket mye, både før hun ble født og i månedene etter.

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Mulig jeg husker feil, men jeg tror søsteren min gav niesa mi et kjapt bad når hun hikket, og at det varme vannet gjorde at hun sluttet. Kan vel kanskje være verdt et forsøk i det minste? :) Niesa mi hikket mye, både før hun ble født og i månedene etter.

Har hørt noe om at babyer hikker om de svelger luft,

men også når de fryser - så kan hende varmt bad hjelper da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...