Gå til innhold

Får ikke gjespet skikkelig!

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt i et par dager med at jeg ikke får gjespet skikkelig. Jeg prøver, men gjespen får liksom ikke skikkelig 'tak', noe som fører til at jeg prøver om og om igjen til jeg nesten hyperventilerer. Dette skjer både når jeg sitter stille og når jeg er i aktivitet. Jeg har pollenallergi, men de siste dagene har det regnet her, så det er neppe årsaken.

Jeg ser liksom for meg at jeg må slanke meg (jeg er overvektig) eller begynne med inhalator eller noe liknende.... *sukke litt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30898-f%C3%A5r-ikke-gjespet-skikkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det slik. Når jeg skal gjespe så kommer jeg liksom til et punkt og så bare stopper det. Tok meg en tur til legen og fikk konstatert at jeg hdde astma, og fikk medisin!

Tok du noen tester for å få konstatert det? Jeg bor et stykke unna legen min, og kvier meg for å dra dit på bomtur....

Cec.

Gjest noor@lis

Tok du noen tester for å få konstatert det? Jeg bor et stykke unna legen min, og kvier meg for å dra dit på bomtur....

Cec.

Tok noe som het pef-prøver i en to ukers periode. og irritasjonstester på lungeavdelinga. men det tok 8 mnd og komme inn, så det er nok greit å snakke med legen først;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...