Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har siden månedskiftet mai-juni nyst og nyst og nyst så jeg holder på å bli gal! Hundre ganger om dagen liksom.

Jeg har aldri vært allergisk mot noe, men har prøvd både en og to zyrtec og forskjellig nesespray uten effekt.

Dette gjør jo at jeg alltid er tett i nesen. Nå i det siste har det blitt verre, vanntynt helt blankt snørr bare fosser ut av det ene neseboret til tider. Jeg sover kjempedårlig, må ligge med nesa rett i været hvis jeg ikke skal drukne puta.

Jeg har fått vondt i hodet også, under og over øyenbrynene/øynene. Også er jeg så slapp, har nok sammenheng med at jeg sover dårlig.

Hva kan dette være?

Er jo ikke normalt....Jeg vil så gjerne bli frisk til ferien!!

Takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30922-nysing-og-sn%C3%B8rr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Ut i fra beskrivelsen er jeg enig i at pollenallergi er en nærliggende diagnose. Muligens er Zyrtec ikke tilstrekkelig for deg når symptomene er på sitt "heftigste". Jeg foreslår at du kontakter lege med spørsmål om du vil ha nytte av en injeksjon med kortison for å få kontroll med symptomene. Legen kan også vurdere om plagene kan ha en annen årsak f.eks. en infeksjon.

Lykke til !

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30922-nysing-og-sn%C3%B8rr/#findComment-122911
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...