Gå til innhold

Trykke på navn og nr på fotballdrakt, hvor??


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Noen som vet noen som driver med dette i oslo området?

Har en kul fotballdrakt som jeg skulle ha trykket et navn og nummer på bak...

Noen som har peil? Og kanskje hva det koster og, sånn ca??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en fotballshop på Oslo City som kanskje gjør det? De trykker i allefall navn på drakter som kjøpes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det på Oslo Citys fotballshop slik frosken beskriver. Men hvis drakten ikke er kjøpt der, må det være en _original_drakt kjøpt et annet sted. De trykker ikke navn og nr. på billige kopidrakter.

Jeg tror det koster 200 kr. å sette navn og nr. på en originaldrakt som man har med seg. Da blir det "brent inn" ordentlig, slik at det tåler vask og ser helt ekte ut. (Jeg har en mini-Torres i husstanden, med hvit bortetrøye påsatt nr. på Soccer Scene i London og rød hjemmetrøye med nr. fra Oslo City.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...