Gå til innhold

slett på adopsjon!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Til informasjon

Det må da være mulig å stenge alle ip-adresser som MJ skriver fra ute fra DOL? En ting er når han starter egne tråder og holder bitterheten sin der, men når han kommer med sitt sure oppgulp i andres gledestråder er det over streken, selv for meg som ikke liker sletting velgig godt, generelt sett.

Det må da være mulig å stenge alle ip-adresser som MJ skriver fra ute fra DOL? En ting er når han starter egne tråder og holder bitterheten sin der, men når han kommer med sitt sure oppgulp i andres gledestråder er det over streken, selv for meg som ikke liker sletting velgig godt, generelt sett.

Dette er ikke han, det er hun venninnen han har hjulpet. Hun har selv linket til egen art. her om dagen, om en rettsak hun vant i 2004, så jeg røper ikke noe, som hun ikke har røpet selv.

Bare for og ikke gi MJ skylden for alt, men han kommer nok snart nå. Di har en tendens til å komme samtidig i forumet ;-D

Gjest Til informasjon

Dette er ikke han, det er hun venninnen han har hjulpet. Hun har selv linket til egen art. her om dagen, om en rettsak hun vant i 2004, så jeg røper ikke noe, som hun ikke har røpet selv.

Bare for og ikke gi MJ skylden for alt, men han kommer nok snart nå. Di har en tendens til å komme samtidig i forumet ;-D

JA, det stemmer det. Men hun har tydeligvis gått i "god skole", så de fremstår helt like i mine øyne så jeg skjærer like godt begge to over samme kam. ;)

Gjest Moderator

Nei, vi har ikke teknisk mulighet til å gjøre dette.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...