Gå til innhold

Det banker to små hjerter inni meg!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

I dag er jeg 8 uker på vei, og har vært på tidlig ultralyd for å skjekke at det er liv der inne.

Og hva ser jeg - to små "bønner" som ligger der inne - to små hjerter som slår!

HJÆÆÆLP - jeg skal ha tvillinger! Og den første er bare 2 og et halvt år når de kommer.... Hvordan i all verden skal vi klare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • fuji1365380447

    9

  • Katt-ja

    4

  • sant å si

    3

  • mil1365380270

    2

Gratulerer så mye!

Det klarer dere fint, selvfølgelig...:-)

Det banker forhåpentligvis to små og ett stort hjerte inni deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!!! :o) Dette går så bra så, dere har jo ennå mange mnd å forberede dere på hva som skal komme! :o)) Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult!

Gratulerer!

Det går sikkert fint, kjenner flere som har fått tvillinger med rundt 2 år gamle storesøsken, og med litt god planlegging og gode rutiner har de fått det til å fungere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Så moro!!! :o) Dette går så bra så, dere har jo ennå mange mnd å forberede dere på hva som skal komme! :o)) Grattis!

Herregud - alle tankene som velter opp: Nå MÅ vi flytte hjem til Kr.sand slik at vi kan få noe hjelp av familie. Her i Oslo har vi jo ingen avlasntning. Og så må vi kjøpe ny bil, og stakkars lilletuppa på 2 år som kommer til å savne mammaen sin, og tenk om de blir premature slik at vi må være lenge på sykehus og tenke om og tenk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det banker forhåpentligvis to små og ett stort hjerte inni deg?

He he - ja det håper jeg da inderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det banker forhåpentligvis to små og ett stort hjerte inni deg?

Tenkte det samme, og kom fram til at hun sikkert var for fortumlet til å ta med seg selv i regnestykket ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hehe! Gratulerer så mye, fuji! :-)

Mannen min har satt ned foten og sagt at vi ikke skal ha mer enn to barn. Han syntes at det er mer enn slitsomt nok med et barn, og han er ennå mer i sjokk enn meg.

Det er akkurat som om naturen har tatt sjeen i egen hånd og ordnet opp! Så nå får vi tre barn likevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Så kult!

Gratulerer!

Det går sikkert fint, kjenner flere som har fått tvillinger med rundt 2 år gamle storesøsken, og med litt god planlegging og gode rutiner har de fått det til å fungere :-)

Ja nå blir det tilnærmet nazi-regime i heimen for å få livet til å gå opp. Ikke noe tull - her må de spise og sove på samme tid, ellers så overlever ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men akkurat nå er det mest dobbelt sjokk!

Jo jo. Men det går seg til!

Har en fin statistikk å vise til, ettersom jeg kjenner (telle...) - 8 par tvillingforeldre. Og alle har overlevd!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Wow sikkert et sjokk å få, men dette kommer til å gå såååååå bra :)

Lykke lykke til !!!!!

Med en gang han stakk den dildo-liknende ultralydtingen opp i meg, så så jeg at det var to små. Gynekolgen smilte lurt og sa at : "da kan jeg gratulerer deg med tvillinger".

- og jeg rope Nei, nei - det kan ikke være sant. Men det var helt tydelig på ultralyden - det ER to små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Mannen min har satt ned foten og sagt at vi ikke skal ha mer enn to barn. Han syntes at det er mer enn slitsomt nok med et barn, og han er ennå mer i sjokk enn meg.

Det er akkurat som om naturen har tatt sjeen i egen hånd og ordnet opp! Så nå får vi tre barn likevel.....

Dere er heldige. Og tenk så fint for barna å være tre. Skjønner at dere er i sjokk, da. Eneste jeg var opptatt av på første ultralyd var om det var en eller to, var livredd tanken for to. Nå som jeg har en, vet jeg det ville blitt bra med to også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...