Gå til innhold

VIl ha tilbake eksen


Gjest berteline

Anbefalte innlegg

Gjest berteline

Noen som har et tips til hvordan jeg skal få tilbake eksen?

Han gikk pga. av en annen dame, men jeg tror han snart blir lei henne.

Av mange grunner - også fordi vi har barn sammen - og fordi jeg elsker ham over alt på jord - vil jeg ha ham tilbake. Jeg har grått og bedt, og bombartdert ham med mail og sms, men det gjør vel kanskje saken enda verre?

Noen som har et seriøst tips?

(Ikke be meg kutte ham ut, det klarer jeg ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Berteline!

Om du vil ha han tilbake så prøv å gjøre ham sjalu. Ikke vis svakhet ved å mase på ham.

Fiff deg opp, vær med på ting, gå ut og la han se at du har det kjempebra uten ham. Da ser han forhåpentligvis hva han mistet og at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vært der

Ikke press han.Ikke bombarder han med e-post og sms, ikke forsøk å gjør han sjalu. Hev deg over alt det der. Dere treffes jevnlig siden dere har barn. Vær hyggelig, ignorer følelsene dine for nydama, og vær deg selv, gi han noen hint i ny og ned uten å mase. Ikke stimuler stoltheten hans, men la han komme tilbake hvis han selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hva du kan gjøre for å få han tilbake, hvis følelsene hans for deg er døde, så er det ikke sikkert de kan gjenopplives. En ting er imidlertid sikkert, hvis du bombarderer han med mail/SMS og gråter hver gang du snakker med han så skremmer du han bort. For hver melding han får fjerner han seg mer fra deg.

Du bør heller gjøre noe han ikke forventer, vekke jaktinstinktet hans igjen. Ikke ta kontakt med han på ei stund, sørg for å gjøre noe positivt som gir deg glimt i øyet igjen, fiks håret, kjøp noen nye klær og se glitrende ut neste gang han ser deg.

Hvis det ikke hjelper er jeg redd du ikke kan gjøre annet enn å glemme han. Det tar tid å komme over kjærlighetssorg, men det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hvorfor ikke gjøre det enkelt?

Vær åpen og ærlig og fremsi ditt ønske. Du finner sikkert en anledning i forbindelse med samarbeidet dere har om barna.

Og forsøk å forberede deg på svaret, også det uventede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...