Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg må svare dere her, ellers blir det vel ramaskrik.

Liza: Du har rett, om de eg nevnte skulle være her fortsatt så måtte de vel ha gjennomgått en form for "personlighetsforandring".

Eg husker jo godt deg.

Men eg gadd ikkje nevne de som er innom her fortsatt, du, tonie, Lillemus, Mrxx, Mariaflyfly m.fl.

tonie: Det var trist å høre at "det gamle rivjernet" Rosanna var satt og "tannlaus", og at Grippen var blitt mjuk (han hadde noen merkelige tendenser rundt 2002, der han la om til bokmål og viste tegn til fremmedfiendtlighet), bloggverden er helt "gresk" for meg, det sier meg ingenting.

Eg tror eg savner mest molli & gyrken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309673-tonie-liza-i-london/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er ikkje heilt vekk..har berre teke ein pause på nokre år :-)

Er du Grip da?

I såfall bør du omgående begynne å lage litt "liv & røre" her inne!

Testspørsmål: Hva skulle meg, Grip (deg?), Gyrken, Amiga, Molli, Rosanna med flere spise til middag hos Andor? (det randt ut i sanden) :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309673-tonie-liza-i-london/#findComment-2525481
Del på andre sider

Er du Grip da?

I såfall bør du omgående begynne å lage litt "liv & røre" her inne!

Testspørsmål: Hva skulle meg, Grip (deg?), Gyrken, Amiga, Molli, Rosanna med flere spise til middag hos Andor? (det randt ut i sanden) :-)

Eg er nok den gamle, ja. Ein "p" måtte riktignok leggast til sidan et vart bannlyst og forvist grunna omtale av ein tidlegare dolar. Omtalen var dekkjande nok, men webmaster var hårsår på den tida, og eg måtte altså ty til ein liten vri for å kunne skrive vidare.

Eg hugsar ikkje menyen akkurat, men det var vel småaure, rømmegraut og brennevin reknar eg med. Dessutan er det ikkje sikkert at andor, det gamle skinnet, framleis er interessert i noko slikt.

Elles er det morosamt å sjå att Geir. Ein gløtt i trådane viser at det er mykje nytt blod her inne, og bra er det. Noko seier meg at det er blitt mykje meir tung psykiatri her inne? Vi er jo smårar noko kvar, men er det spesielt mange galningar her inne no for tida?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309673-tonie-liza-i-london/#findComment-2525602
Del på andre sider

Eg er nok den gamle, ja. Ein "p" måtte riktignok leggast til sidan et vart bannlyst og forvist grunna omtale av ein tidlegare dolar. Omtalen var dekkjande nok, men webmaster var hårsår på den tida, og eg måtte altså ty til ein liten vri for å kunne skrive vidare.

Eg hugsar ikkje menyen akkurat, men det var vel småaure, rømmegraut og brennevin reknar eg med. Dessutan er det ikkje sikkert at andor, det gamle skinnet, framleis er interessert i noko slikt.

Elles er det morosamt å sjå att Geir. Ein gløtt i trådane viser at det er mykje nytt blod her inne, og bra er det. Noko seier meg at det er blitt mykje meir tung psykiatri her inne? Vi er jo smårar noko kvar, men er det spesielt mange galningar her inne no for tida?

''Ein "p" måtte riktignok leggast til sidan et vart bannlyst og forvist grunna omtale av ein tidlegare dolar. Omtalen var dekkjande nok, men webmaster var hårsår på den tida, og eg måtte altså ty til ein liten vri for å kunne skrive vidare.''

Vedder på det var om Mr.Kahn eller Flisgubben. ?

''Eg hugsar ikkje menyen akkurat, men det var vel småaure, rømmegraut og brennevin reknar eg med.''

Brennevin var det visst rikelig med, men hovedmenyen (foruten brennevinet da) besto selvfølgelig av raspeballer, saltkjøtt og pølse.

''Dessutan er det ikkje sikkert at andor, det gamle skinnet, framleis er interessert i noko slikt.''

Sikkert ikkje, er ikkje interessert eg heller nå.

''Elles er det morosamt å sjå att Geir.''

Takk, kjempetrivelig at du dukka opp igjen, eg håper flere av de "gamle heltene" også dukker opp.

''Ein gløtt i trådane viser at det er mykje nytt blod her inne, og bra er det.''

Joda, men det er ikkje det samme trøkket som før desverre..

''Noko seier meg at det er blitt mykje meir tung psykiatri her inne?''

Det har du sikkert rett, men du vet etter Bondeviken (Bondeknølen som eg kaller han) stod frem med "psykdommen" sin, så skulle plutselig alle spise lykkepiller.

''Vi er jo smårar noko kvar, men er det spesielt mange galningar her inne no for tida?''

Joda mange av oss var/er ikkje helt gode i huet, det må innrømmes, men det var med på å sette farge på tilværelsen, og bidra til gode (men til tider "overoppheta") diskusjoner, spesielt på åpent-,seksualitets- og livssynsforumet.

Eg syns faktisk det var flere galninger (i positiv forstand) her før i tiden, nå er det mye sutring og kakeoppskrifter det går i desverre.

Men det er en som heter "Jølsen" som lager mye brudulje her inne, men nå har vedkommende vært lenge borte så nå er dol på "hvilepuls" igjen, dvs. dritt kjedelig!

Ps! Hold på dialekta! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309673-tonie-liza-i-london/#findComment-2525650
Del på andre sider

Annonse

Nå, jeg smurte vel litt tjukt på for å straffe svikerne;) Rosanna gjorde et tappert forsøk for en tid tilbake, men hun gadd vel ikke mer siden ingen her kjente henne og få gadd å bry seg om hennes smånebbete svar. Grippen hadde mer sting før, og det blir litt mye klemz og koz nå etter min smak, men bevares, det er da liv i liket enda.

Molli husker jeg knapt og gyrken savner jeg litt, og nå har jeg visst allerede glemt hvilke andre du nevnte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309673-tonie-liza-i-london/#findComment-2529447
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...