Gå til innhold

Vanskelig..

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et møte med b.v som jeg synes var svært nyttig.

Det er jeg som har hovedomsorgen, og da er det mitt ansvar å sørge for at barna har det best mulig til enhver tid. Om jeg mener at det ikke er forsvarlig å sende ungene til han, så skal jeg heller ikke gjøre det.

Barna er uansett glad i sin far, og noen ganger vil de bekymre seg for om han har det bra. Om de da ønsker å se han, så må de få det. Men da må det være et planlagt opplegg. Det vil i følge b.v ikke bli brukt mot meg så lenge jeg snakker sant.

Det hørtes konstruktivt ut.

Det er en vanskelig grensegang mellom hvor mye man skal beskytte barn mot en forelder og i hvilken grad man skal la dem finne ut av ting (den andre forelderen) selv.

Ønsker deg lykke til.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309737-vanskelig/page/2/#findComment-2531240
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Det hørtes konstruktivt ut.

Det er en vanskelig grensegang mellom hvor mye man skal beskytte barn mot en forelder og i hvilken grad man skal la dem finne ut av ting (den andre forelderen) selv.

Ønsker deg lykke til.

mvh

Ja,veldig vanskelig alt dette her.

Men jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å skjerme dem mest mulig, og ikke utsette dem for noe unødvendig vondt.

Det var utrolig godt å snakke med b.v, og få svar på de spm jeg lurte på. Godt å vite at det ikke vil bli brukt mot meg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309737-vanskelig/page/2/#findComment-2531475
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...