Gå til innhold

Slette kanskje?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkemegnei
Skrevet

Noen har brukt nicket mitt i den nest sist kommentaren i innlegget "var dette en vanlig reaksjon?" på forum for psykiatri. Dette er ikke mitt vanlige nick, så da kan vel alle som vil stjele dette og slenge ut kommentarer som jeg aldri ville gjort.

Håper du kan slette dette!!

Fortsetter under...

Gjest jeg 12345
Skrevet

Reserverer man ikke nicket sitt kan hvem som helst bruke det og da har man egentlig ingenting å klage over...

mener nå:

Gjest Elextra
Skrevet

Reserverer man ikke nicket sitt kan hvem som helst bruke det og da har man egentlig ingenting å klage over...

mener nå:

Det var jo snakk om å være anonym, og da skal ikke andre bevisst bruke samme anonyme nick i samme tråden, synes

Gjest ikkemegnei
Skrevet

mener nå:

Du hadde vel likt at noen brøt seg inn i tråden din slik som dette?

Gjest jeg 12345
Skrevet

mener nå:

Jasså?

Annonse

Gjest jeg 12345
Skrevet

mener nå:

Så gjør noe med det da!

Egentlig syntes jeg at alle brukerne her inne er noen stor eidioter, og at de burde vært deportert til Sverige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...