Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trampetroll

For å kunne orientere meg i konteksten av en diskusjon er det for meg avgjørende å kunne lese forutgående innlegg. Da må jeg dessverre hele tiden gå inn å justere skjermbildet på nytt.

Dette er irriterende og krever unødvendig mye fomling....synes nå jeg.

Fullstendig enig!

Fortsetter under...

Hmm. Jeg ser at det er en stor heading (men med stor oppløsning på skjermen merkes ikke det noe særlig..)..

Men venstremargen kan jeg ikke se noe galt med..? (forvirret)

Etter at KLIKK.no "fikk være med", så er min (og flere andres) venstremarg veldig stor. Og høyremargen er midt på reklamene. (Det jo for så vidt ikke så dumt, for de er bare irriterende like vel ;))

Gjest Moderator

Det vil ikke bli noen store endringer for doktoronline sin del, kun noen mindre endringer, men som under alle omlegginger oppstår det en del feil.

Det ikke endringer i eierstruktur som er årsaken til omleggingen, men det foregår en samordning av alle nettstedene til Hjemmet Mortensen AS.

Det vil ikke bli noen store endringer for doktoronline sin del, kun noen mindre endringer, men som under alle omlegginger oppstår det en del feil.

Det ikke endringer i eierstruktur som er årsaken til omleggingen, men det foregår en samordning av alle nettstedene til Hjemmet Mortensen AS.

Så vi kan gå ut i fra at dette ugunstige sideoppsettet vil bli bedre?

Gjest oh yeah

Etter at KLIKK.no "fikk være med", så er min (og flere andres) venstremarg veldig stor. Og høyremargen er midt på reklamene. (Det jo for så vidt ikke så dumt, for de er bare irriterende like vel ;))

Huff og huff for et sted det har blitt, og ledelsen tar fortsatt ikke hensyn til brukerne, ser jeg.

Da er det mye bedre å være på et privat forum som faktisk er 100% reklamefritt!

Annonse

Gjest minnah

Hvorvidt alle vil bli fornøyd med alt, er for tidlig å si. Men erfaringsmessig så tar det tid før barnesykdommene er over under omlegginger.

Hvorfor legge om midt i sommerferien, når dere helt tydelig ikke har tid til å pusle med slikt? (det skjer jo ingen bedringer her..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...