Gå til innhold

Nytt oppsett - feil eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Er frustrert!
Skrevet

Er det nye oppsettet en feil som er under utbedring eller er det noe vi må lære å leve med?

Fortsetter under...

Skrevet

Det som virkelig begynner å irritere meg, er at webmaster ikke har svart på ett eneste av de trådens om er laget om dette!!

Skrevet
  Bookworm skrev (På 2.7.2008 den 20.16):

Det som virkelig begynner å irritere meg, er at webmaster ikke har svart på ett eneste av de trådens om er laget om dette!!

Om 100 år er allting glemt. :-)

Skrevet
  Geir skrev (På 2.7.2008 den 20.19):

Det har du nok helt rett i, Geir:-)

trampetroll
Skrevet

Helt enig. Jeg synes vel det er det minste man kunne forvente.

Gjest Moderator
Skrevet

Hei,

Det foregår en omlegging av sidene og det gjelder å smøre seg med tålmodighet i forhold til at alle detaljer skal fungere.

Mvh

Annonse

Gjest lut og kaldt vann
Skrevet

Typisk taktikk av driverne her inne.

petter smart
Skrevet
  Geir skrev (På 2.7.2008 den 20.19):

Men fram til da skal vi klage som vi aldri har klaget før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...