Gjest Shira :o) Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei, hvordan går det med deg? Fått ferdig verandaen og nyter sola? Håper du har noenlunde OK dager og kan nyte sommeren. Med meg går det veldig opp og ned. Jeg har fått brokk, men heldigvis plager det meg bare periodevis. Tarmene er totalt på bærtur, jeg var på Color Fantasy her om dagen, og kan gå god for at alle toalettene er rene og pene, for jeg testet dem alle ;o) Så jeg må inn igjen på Riksen i august. Har endel smerter i område nyre-urinleder enda (der jeg ble operert), så de ville sjekke det ut just in case. Det kan være muskelsmerter da jeg har mange triggerpunkter der, men Riksen ville ikke gamble på det. Samtidig skulle jeg da få time hos indremedisiner igjen, for en ny omgang på tarmene. Tarmene ble jo slik etter stomioperasjonen, så urologen er veldig opptatt av at det skal fikses opp i. Det er jo veldig godt og vite igrunnen at han er opptatt av mitt ve og vel ) Før alt dette skal jeg på ferie! ) Midten av juli skal jeg en uke til Tallinn med ei venninne, og bare kose meg. Har også diverse småturer jeg skal på i løpet av sommeren. Jeg gleder og gruer meg, blir fort sliten, men det gir meg så mye tilbake at jeg velger og dra. Oj, nå legger jeg ut i hytt og pine om meg selv her, det jeg skulle var jo og høre hvordan du hadde det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309989-loralei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er jo flott at du skriver hvordan du har det også.. Jeg har hatt en noe travel periode, så har ikke vært her på en stund. Jeg skal innlegges på fys.med. innen september, men nå har jeg hatt en periode med søvnløse netter pga smerten, så jeg skal inn å ta en UL av blodkarene i neste uke. Da er det mulig at jeg blir innlagt litt fortere om de finner noe. Ellers ligger materialet bare å venter. Jeg har ikke fått gjort noe mer =( Men, det blir nok etterhvert.. Akkurat nå så går jeg bare rundt i min lille morfinrus og gjør minst mulig ;o) Fantasy båten er helt fantastisk ja =) Jeg var på Magic i juni, utrolig deilig å komme seg bort litt.. Håper du får noen flotte turer før neste kamp begynner 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309989-loralei/#findComment-2533254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er jo flott at du skriver hvordan du har det også.. Jeg har hatt en noe travel periode, så har ikke vært her på en stund. Jeg skal innlegges på fys.med. innen september, men nå har jeg hatt en periode med søvnløse netter pga smerten, så jeg skal inn å ta en UL av blodkarene i neste uke. Da er det mulig at jeg blir innlagt litt fortere om de finner noe. Ellers ligger materialet bare å venter. Jeg har ikke fått gjort noe mer =( Men, det blir nok etterhvert.. Akkurat nå så går jeg bare rundt i min lille morfinrus og gjør minst mulig ;o) Fantasy båten er helt fantastisk ja =) Jeg var på Magic i juni, utrolig deilig å komme seg bort litt.. Håper du får noen flotte turer før neste kamp begynner Hei. Synd at du ikke får sove, det gjør dagene ekstra slitsomme. Materialet det går ingen vei det. Vi har bygget hus, og tro du meg at det har gått med sneglefart ;o) Huset skulle males i år, men jeg klarer ikke, og sambo har gått ned for telling med vondt rygg. Jaja tenker jeg, kjipt, men det kommer en sommer til neste år også. Hjelper morfinen? Håper virkelig det! Jeg bare kaster opp jeg, og ligger for det meste i fosterstilling pga kvalme. Nå går det nok mot mer painkillers for meg også. Jaujau, funker det, så tar jeg det ;o) Håper det går fortgang i ting slik at du slipper og gå og trø og vente. Og at du får nyte noen fine sommerdager, det håper jeg virkelig du får, det fortjener du! Jeg har hatt en flott tur, kom hjem i går. Magen hyler, men jeg har tatt på mentale øreklokker *flire* Kroppen er kjørt etter en tur slik, men hodet er nå mye mer opplagt og klar til og yte mer for sambo og guttungen. Hold meg oppdatert da på hvordan det går fremover. Ønsker deg alt det beste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309989-loralei/#findComment-2536189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1216885449' post='3923966] Hei. Synd at du ikke får sove, det gjør dagene ekstra slitsomme. Materialet det går ingen vei det. Vi har bygget hus, og tro du meg at det har gått med sneglefart ;o) Huset skulle males i år, men jeg klarer ikke, og sambo har gått ned for telling med vondt rygg. Jaja tenker jeg, kjipt, men det kommer en sommer til neste år også. Hjelper morfinen? Håper virkelig det! Jeg bare kaster opp jeg, og ligger for det meste i fosterstilling pga kvalme. Nå går det nok mot mer painkillers for meg også. Jaujau, funker det, så tar jeg det ;o) Håper det går fortgang i ting slik at du slipper og gå og trø og vente. Og at du får nyte noen fine sommerdager, det håper jeg virkelig du får, det fortjener du! Jeg har hatt en flott tur, kom hjem i går. Magen hyler, men jeg har tatt på mentale øreklokker *flire* Kroppen er kjørt etter en tur slik, men hodet er nå mye mer opplagt og klar til og yte mer for sambo og guttungen. Hold meg oppdatert da på hvordan det går fremover. Ønsker deg alt det beste! Godt å høre du har hatt en flott tur =) Nå har morfin endelig begynt å virke litt bedre, men er litt småkvalm til tider... Men, d gjør meg ingenting så lenge jeg slipper følelsen av å opereres uten narkose ;p Jeg er nærmere en avklaring nå enn noen gang.. Har prøvd å hinte frempå til legene nå i en hel rekke mnd. Men, ingen som har tatt hinte før den turnuslegen da... Så hun henviste meg til UL av blodkarene i benet, tok en uke fra jeg ble henvist til undersøkelsen... Jøss, tenkte jeg da..hehe... Men, så har vi jo den super kompliserte meg da.... Tror du de fant blodårene mine da?? neeeida... Legen som tok UL såg bare mer og mer rar ut, så jeg begynte jo å lure på hva i allverdens rike hun fant, men d var visst at hun ikke fant noe gitt.. Så da var d tilbake til turnuslegen da.. Så sa jeg at blodårene mine har reist på ferie, så jeg håper du har en god plan... Først da såg turnuslegen på benet mitt, så sa hun bare OJ, og ristet på hodet.. Lurte på hvilke leger jeg hadde vært borti som har latt meg gå slik i 14 mnd, og enda ikke undersøkt blodsirkulasjon.. Så sjekket hun pulsen, og den var jo heller svak på mitt syke ben, og da var jo teorien enda sterkere.. hehe Nå venter jeg bare på tlf fra rtg.avd. igjen, så jeg får tatt en ordentlig undersøkelse av karene med kontrast I mellom tiden skal jeg nyte solen som kom tilbake i dag... Så skal jeg på en kjempe fest på lørdag =)) Du får kose deg med sambo.og sønn =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309989-loralei/#findComment-2536254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Godt å høre du har hatt en flott tur =) Nå har morfin endelig begynt å virke litt bedre, men er litt småkvalm til tider... Men, d gjør meg ingenting så lenge jeg slipper følelsen av å opereres uten narkose ;p Jeg er nærmere en avklaring nå enn noen gang.. Har prøvd å hinte frempå til legene nå i en hel rekke mnd. Men, ingen som har tatt hinte før den turnuslegen da... Så hun henviste meg til UL av blodkarene i benet, tok en uke fra jeg ble henvist til undersøkelsen... Jøss, tenkte jeg da..hehe... Men, så har vi jo den super kompliserte meg da.... Tror du de fant blodårene mine da?? neeeida... Legen som tok UL såg bare mer og mer rar ut, så jeg begynte jo å lure på hva i allverdens rike hun fant, men d var visst at hun ikke fant noe gitt.. Så da var d tilbake til turnuslegen da.. Så sa jeg at blodårene mine har reist på ferie, så jeg håper du har en god plan... Først da såg turnuslegen på benet mitt, så sa hun bare OJ, og ristet på hodet.. Lurte på hvilke leger jeg hadde vært borti som har latt meg gå slik i 14 mnd, og enda ikke undersøkt blodsirkulasjon.. Så sjekket hun pulsen, og den var jo heller svak på mitt syke ben, og da var jo teorien enda sterkere.. hehe Nå venter jeg bare på tlf fra rtg.avd. igjen, så jeg får tatt en ordentlig undersøkelse av karene med kontrast I mellom tiden skal jeg nyte solen som kom tilbake i dag... Så skal jeg på en kjempe fest på lørdag =)) Du får kose deg med sambo.og sønn =) Godt at du nå blir tatt på alvor. Veien er ofte kronglete, så jeg håper at den nå blir litt beinere for deg! Kos deg på fest, det er artig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/309989-loralei/#findComment-2536304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.