Gå til innhold

Oppdatering: Valerina Forte


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Valerina Forte i går og prøvde det for første gang i går kveld. Det var faktisk litt lettere å slappe av, men siden sønnen min styret og bråkte i senga til langt på natt, så er det vanskelig å si om det er nok til at jeg sovner.

Takker for tipset fra de som kom med det og håper på et mer vellykket forsøk i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Gi tilbakemelding da, jeg lurer nemlig på om jeg skal prøve. Jeg sliter med søvnen, klarer ikke slappe av. Spenner kroppen og får tankekjør.

Nå har jeg muligheten til og hente meg inn ellers på dagen, men jeg tuller jo da fælt med søvnmønsteret mitt.

Lykke til Glimtipper, jeg håper virkelig at dette kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215251634' post='3915939]

Gi tilbakemelding da, jeg lurer nemlig på om jeg skal prøve. Jeg sliter med søvnen, klarer ikke slappe av. Spenner kroppen og får tankekjør.

Nå har jeg muligheten til og hente meg inn ellers på dagen, men jeg tuller jo da fælt med søvnmønsteret mitt.

Lykke til Glimtipper, jeg håper virkelig at dette kan hjelpe deg!

Det hjalp definitivt mot tankekjøret, så jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok max dose, fire piller. Effekten er temmelig mild, men jeg tror kanskje det kan være til hjelp. Ingen vidunderkur, det var bare litt lettere å finne roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Det hjalp definitivt mot tankekjøret, så jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok max dose, fire piller. Effekten er temmelig mild, men jeg tror kanskje det kan være til hjelp. Ingen vidunderkur, det var bare litt lettere å finne roen.

Det er bra du har funnet noe som kansje kan hjelpe deg. Jeg krysser fingrene for at du får en ønskelig effekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du har funnet noe som kansje kan hjelpe deg. Jeg krysser fingrene for at du får en ønskelig effekt :-)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serenity777

Takk :)

Jeg prøvde dette, og ble skuffet. Bortkasta penger. Men nå er jo jeg generelt negativ til homeopatiske medisiner, og går dermed glipp av placeboeffekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grågrønn

Jeg prøvde dette, og ble skuffet. Bortkasta penger. Men nå er jo jeg generelt negativ til homeopatiske medisiner, og går dermed glipp av placeboeffekten.

Det er jo stoffer i disse tablettene da...bare i mildere former enn dem vi får på resept, så at det bare er snakk om placeboeffekt, tror jeg nok ikke.

På samme måte som johannesurt er ssri light...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jeg prøvde dette, og ble skuffet. Bortkasta penger. Men nå er jo jeg generelt negativ til homeopatiske medisiner, og går dermed glipp av placeboeffekten.

Jeg var også veldig skeptisk til at dette ville hjelpe meg når jeg slet fryktelig med søvnen over ganske lang tid. Men den hjalp meg veldig godt iallefall.

Håper den gjør det for Glimtipper også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dette, og ble skuffet. Bortkasta penger. Men nå er jo jeg generelt negativ til homeopatiske medisiner, og går dermed glipp av placeboeffekten.

Jeg er også veldig negativ til slike "medisiner". Og selvfølgelig er det ikke som mer potente midler man får på resept. Men det er ikke dermed sagt at ingen av disse midlene har noen som helst effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1215251634' post='3915939]

Gi tilbakemelding da, jeg lurer nemlig på om jeg skal prøve. Jeg sliter med søvnen, klarer ikke slappe av. Spenner kroppen og får tankekjør.

Nå har jeg muligheten til og hente meg inn ellers på dagen, men jeg tuller jo da fælt med søvnmønsteret mitt.

Lykke til Glimtipper, jeg håper virkelig at dette kan hjelpe deg!

Det fungerte dessverre dårlig i går kveld. Riktignok roer hodet seg muligens litt, men ikke nok til at jeg får sovne i fornuftig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerte dessverre dårlig i går kveld. Riktignok roer hodet seg muligens litt, men ikke nok til at jeg får sovne i fornuftig tid.

I morra er det mandag, da kan du ringe til din (vanskelige) lege og insisterer på at han skriver ut Melatonin 3 MG kapsler (på registreringsfritak) for deg og fakser dette til ditt nærmeste Apotek.

Så prøver du disse fra i morgen kveld, 1 til 2 kapsler ca. 1,5 time før leggetid.

Lykke til ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg merket absolutt ingenting av de pillene. Men forhåpentligvis er effekten individuell så gi de en ny sjans idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Det hjalp definitivt mot tankekjøret, så jeg anbefaler at du prøver. Jeg tok max dose, fire piller. Effekten er temmelig mild, men jeg tror kanskje det kan være til hjelp. Ingen vidunderkur, det var bare litt lettere å finne roen.

Da tror jeg at jeg skal prøve, for jeg sliter med tankekjør, men ikke sånn veldig stor grad.

Synd de ikke virket optimalt på deg. Håper du finner en løsning, og at legen din kan være mer lydhør på hva du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...