Gå til innhold

utbrenthet

Anbefalte innlegg

Gjest name10

Hei! Jeg har ei kjæreste på 21 år som jeg har hvert sammen med i rundt 7 uker nå og vi har hatt det veldig fint sammen. Det som har skjedd er at hun har blitt utbrent. Det begynte med at hun dro på en fest med ei veninne som har hvert deprimert etter et brudd med kjæresten. Senere på kvelden var det en situasjon med veninnen som var ubehagelig for henne. Jeg mener den situasjonen kan ha utløst utbrentheten fordi hun virket helt anderledes dagen etter. Uken som fulgte økte arbeidsmengden for henne fra få dager til nesten hver dag i uken og kanskje i helgen. Når hun er ferdig på jobb så har hun bare lyst til å legge seg. Hun har også noen flere veninner som hun føler hun må stille opp for. Jeg har pratet med henne om problemet og hun sier selv at hun er fysisk og psykisk sliten og hun føler hun har mistet oversikten og får lite tid til seg selv. Følelsessmesig holder hun igjen og hun vet ikke hva hun føler for meg. Vi har blitt enige om å ta en liten pause fra hverandre slik at hun får tid for seg selv og kan samle tankene. Har du noen råd for hva jeg kan gjøre og ikke burde gjøre? Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310164-utbrenthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...