Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går nå inn den 6. uken med ryggsmerter, legen kaller det prolaps,masasjetearpeuten kaller strukturell dysfunksjon i bekkenet, selv kaller jeg det vond,vodnere, vondest.

Jeg har tidvis vært plaget med depresjoner men alltid klart å komme meg igjennom dem med hjelp fra psykolog. Har vært bra lenge men nå iløpet av de to-tre siste ukene merker jeg at jeg er på vei ned i kjelleren igjen. Jeg gikk på Cipralex et halvt års tid men fikk så mange bivirkningr at jeg måtte slutte med dem.

Når jeg går hjemme hele dagen uten å klare noe særlig av fysisk aktivitet får jeg alt for god tid til å gruble og bekymre meg. Jeg er midt i en jobbsøkeprosess, blir overtallig i min nåværende jobb. En langvarig sykmelding opp i dette gjør ikke saken bedre, snarere tvert i mot. I tillegg til mine egne plager har jeg også en syk mor som trenger mye hjelp og som jeg bekymrer meg for.

Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av denne negative spiralen. Psykologen min har tatt sommerferie til slutten av august så det blir lenge å vente på hjelp derfra. Fastlegen er et alternativ, men han er mest opptatt av at jeg skal være fysisk aktiv, det hjelper for absolutt alt mener han.

Får vel prøve å ta meg selv i nakken og prøve å væreglad for små ting i hverdagen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310183-sliten-deppa-og-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...