Gå til innhold

NHD: øke cipralex-dosen

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med tvangstanker og angst, spiseforstyrrelser og veldig tvangstanker rundt dette. Jeg bruker cipralex 10 mg. Begynte i våres. Hadde en del bivirkninger som kvalme, uro, mer angst, hodepine og svimmelhet og anorgasme. Ville slutte, men klarte å fortsette og bivirkningene avtok heldigvis :-) Nå skal jeg øke til 20 mg - og jeg tør ikke fordi jeg er så redd for å få masse bivirkninger igjen, spurte legen, men det kunne han ikke svare på. Er jeg ferdig "innkjørt" eller hva kan jeg forvente, har du noen erfaringer? Jeg ønsker selvfølgelig å få det ennå bedre og vet at jeg burde prøve å øke, men jeg må nok innrømme at jeg er veldig redd spesielt i forhold til dette med anorgasme - det gikk heldigvis over etter en del uker, men hva skjer når jeg øker dosen? Synes dette er litt skamfult å spørre om, men gjør det likevel..

Takknemlig om du svarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310188-nhd-%C3%B8ke-cipralex-dosen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...