Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du får hjelp, og det får du hvis du er like heldig som jeg har vært. Bra å komme på en sånn plass når du virkelig trenger det.

Det mest positive er at du får hjelp til å normalisere døgnrytmen, rytme på måltider. Du får treffe mennesker som skjønner deg og det du sliter med.

I tillegg var det undervisning om forskjellige ting ved psykiske lidelser. Arrangerte turer ut i naturen, forskjellige fysiske aktiviteter i gymsal.

Men det beste var nok å få slippe alt ansvaret rundt meg for ei stund, slik at jeg fikk tid til å bli frisk.

Det som var negativt var å høre på alle dem som var forferdelig deprimert, og hele tiden snakket om dette uten å tenke på hvordan det virket på alle irundt. Men man har jo sjanse til å trekke seg unna hvis man vil.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310212-sykehusinnleggelse/#findComment-2529410
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...