Gå til innhold

NHD: Ja takk, begge deler?

Anbefalte innlegg

Hvis man er bipolar, har problemer med å sove, er hyper, og i tillegg litt "rar". Dvs. jeg ser ting røre seg, har en intens følelse, alt er mye klarere, begynner å skjønne sammenhenger, rare tanker osv. Dette er noe jeg har hatt mange ganger før.

Jeg har sobril og truxal, greier ikke å bestemme meg for hva som er best? Må jo sove først og fremst, så tror jeg dette vil gi seg.

Orker du å svare på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310265-nhd-ja-takk-begge-deler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt både antipsykotika og beroligende på dagtid + noe å sove på til natten. OG prøvd å tatt det rolig, ikke ut på byen, ikke alkohol osv, prøv å roe ned.

Takk for råd! Ja, det er vel egentlig bare å "hive innpå". Er redd for å ta av helt, liker ikke disse tankene, vet hvilket mareritt jeg får hvis dette utarter seg. Pleier å få en angst som er helt forferdelig også, men ikke så ille så langt.

Skal ikke på byen og ingen alkohol takk :-)

I denne situasjonen er et antipsykotikum viktigst - altså Truxal av de du har. Dose som gir minst 6 t søvn. Det vil ofte si 100 mg eller mer.

Takk, skal prøve på dette, i tillegg til litt mosjon før leggetid må vel dette bli bra :-). Hvis ikke er det vel ingen som har "vandret" pga lite søvn en stund heller.

Gjest bipolar too

Takk for råd! Ja, det er vel egentlig bare å "hive innpå". Er redd for å ta av helt, liker ikke disse tankene, vet hvilket mareritt jeg får hvis dette utarter seg. Pleier å få en angst som er helt forferdelig også, men ikke så ille så langt.

Skal ikke på byen og ingen alkohol takk :-)

Nå.. Har du fått sove og har du landa?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...