Gjest syk??? Skrevet 3. juli 2001 Skrevet 3. juli 2001 Heia! Jeg er ei 18 år gammel jente. For en stund siden var jeg ganske uvell en ukes tid. Kvalme , magesmerter , feber..hodeverk pluss...pluss..... Typen min ble syk rett etter... han lå over en uke med de samme tingene, dette er en ukes tid siden, vi har begge vært litt trøtte , og slappe, litt sår i halsen , i dag var han på sin årlige kontroll, og da sa legen at han sansynligvis hadde hatt kyssesyken/har/hadde, de tok blodprøver , og han er sykemld en uke, nå tenker jeg på at jeg kan være smittet. Går det ann å få kyssesyken 2 ganger? Jeg tror jeg har hatt det før , da lå jeg lengre enn denne gangen ,legen mente da at jeg hadde hatt det. Er det nødvendig med en legeskjekk, er kyssesyken skadelig? 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 5. juli 2001 Skrevet 5. juli 2001 Det er vanligvis ikke aktuelt å sjekke om man har kyssesyke dersom man ikke lenger har noen symptomer. Det er sjelden man får sykdommen mer enn en gang. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.