Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Champion, de har delte cuper og ikke halter-neck/bryterrygg. For meg er det også viktig at bh'en har en god kan under slik at jeg ikke trenger være redd for at puppene skal skli under bh'en, i tillegg til gode skulderstropper og god støtte i selve cupen. Sånne som ser ut som et solliv (ikke delte cuper) liker jeg ikke, heller ikke halterneck/bryterrygg da de legger all vekten av brystene på nakken og jeg får vondt av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310297-lillemus/#findComment-2530170
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Champion, de har delte cuper og ikke halter-neck/bryterrygg. For meg er det også viktig at bh'en har en god kan under slik at jeg ikke trenger være redd for at puppene skal skli under bh'en, i tillegg til gode skulderstropper og god støtte i selve cupen. Sånne som ser ut som et solliv (ikke delte cuper) liker jeg ikke, heller ikke halterneck/bryterrygg da de legger all vekten av brystene på nakken og jeg får vondt av det.

Det er en slik du beskriver (med udelte cupper og bryterrygg) jeg har nå og den er særdeles dårlig.

Da skal jeg sjekke ut Champion sine. Takker :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310297-lillemus/#findComment-2530182
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...