Gjest blomsterbarn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Lurer på om jeg er blitt avhengig jeg. Jeg har gått ukentlig til behandler på VOP/DPS her i over 1 1/2 år. Gud bedre hvor godt jeg merker at behandler er sykmeldt nå. H*n har vært det siden mai. Kan på en måte ikke skjønne dette heller. Jeg har andre "samtalepartnere" i hjelpeapparatet rundt meg, men likevel er det denne personens meninger og måte å snakke til meg på som jeg "bare må tilbake til". Ble tilbudt samtaler med behandlers sjef mens h*n var borte, men siden jeg ikke kjenner denne personen ble det for vanskelig å takke ja til. Så det er jo min egen feil at jeg sliter nå...takler veldig dårlig den depresjonen som er kommet denne perioden. Litt av grunnen tror jeg er fordi jeg setter på meg "fornøydmaske" når ungen og samboer kommer hjem- eller sånn halvfornøyd sammen med psykepleiern jeg har to timer i uka... Det er slitsomt å late som... Burde jeg avslutte denne behandlinga med behandler, nå har jeg jo klart meg uten ei stund?? Ja, vet det er forskjell på èn måned og "resten av livet"... Bør vel nevne at jeg er bipolar, fikk diagnosen for ett år siden(etter medisinsk behandling siden mars`05) og vi er ennå ikke kommet i havn med rette medisineringa- noe som også frustrerer meg endel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310309-avhengig-av-behandler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Klart du skal fortsette. Ta deg ferie fra terapien du også :-) Jeg var vanvittig avhengig av psykologen min før. Skikkelig nedtur visst han var borte en uke, men nå var det helt greit at han har to måneder sommerferie. Du vil føle deg mindre avhengig med tiden når du blir flinkere til å ta vare på deg selv :-) I promise,. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310309-avhengig-av-behandler/#findComment-2530203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomsterbarn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Klart du skal fortsette. Ta deg ferie fra terapien du også :-) Jeg var vanvittig avhengig av psykologen min før. Skikkelig nedtur visst han var borte en uke, men nå var det helt greit at han har to måneder sommerferie. Du vil føle deg mindre avhengig med tiden når du blir flinkere til å ta vare på deg selv :-) I promise,. Tusen takk for svar! Jeg har vanligvis klart ei uke eller to jeg og- det var det som var meninga når h*n ble sykmeldt nå, men bare noen dager før neste time måtte h*n forlenge sykmeldinga si...og nå skal jo h*n ha ferie i tillegg snart, så da blir det jo det oppå igjen.. Jaja...kan vel ikke forvente så mye...må jo bare klare å takle det på et vis. Kommer sikkert styrket utav dette tilslutt. Ser det bare ikke nå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310309-avhengig-av-behandler/#findComment-2530210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.