Gå til innhold

?


Gjest mogs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du ikke teste ut hvordan truxal virker på deg nå i helgen? Det kan godt hende at du er i ok form neste morgen hvis du f.eks. tar 15 mg om kvelden. Siden du ikke skal på jobb neste morgen, så får du god mulighet til å kjenne på virkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke teste ut hvordan truxal virker på deg nå i helgen? Det kan godt hende at du er i ok form neste morgen hvis du f.eks. tar 15 mg om kvelden. Siden du ikke skal på jobb neste morgen, så får du god mulighet til å kjenne på virkningen.

Jeg måtte ta en her en kveld og sov i 12 timer etterpå. Hvorfor jeg sov så lenge vet jeg ikke, men ble litt usikker da det er så mye snakk om de som kjører bil mens de er medisinerte.

Det virker som truxal kan forebygge destruktiv adferd, men jeg er avhengig av å kunne kjøre bil til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det event. noe annet jeg kan ta som ikke gir tretthet?

Er ustabil igjen. Skal kjøre til jobb i morgen. Veier for og imot. Kan event. tabletten

deles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ustabil igjen. Skal kjøre til jobb i morgen. Veier for og imot. Kan event. tabletten

deles?

Hvis du tar den nå, så er det vel ganske mange timer til du skal stå opp igjen.

De fleste tabletter (ikke kapsler) kan i teorien deles, men det kan være vanskelig å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar den nå, så er det vel ganske mange timer til du skal stå opp igjen.

De fleste tabletter (ikke kapsler) kan i teorien deles, men det kan være vanskelig å få det til.

Jeg har tatt den og føler meg bedre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt den og føler meg bedre nå

Det ble jeg glad for å høre :-)

Håper du får en ok dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...