Gå til innhold

hva er verst?

Anbefalte innlegg

Gjest wraco

Spiser i snitt 200-600 kalorier per døgn + drikke. Når jeg drikker alkohol, kan jeg godte meg med måltider. Men når jeg er edru kan jeg gå i ring og svette for å få i meg en banan.

Har et behandlingstilbud, men ingen som er spesialister på rus eller spiseforstyrrelser. Har rotet med mat for alvor i 2-3 år nå. Vet ikke om jeg trenger et opphold på spesialinstitusjon for å lære meg å spise normalt igjen.

Noen som vet hva som skal til for å bli kvitt redselen for mat?

Bryr meg ikke om hva andre synes om kroppen min. Men jeg føler meg mye mer vel, og at jeg har kontroll over noe når jeg lever på sultegrensen.

Men når jeg drikker, gir jeg mer blaffen i hva jeg spiser. Når jeg er i edru perioder er det farlig å spise.

Sliter med lite energi selvfølgelig, og har så lyst å skaffe meg en jobb. Men legen min holder meg igjen, og har bedt meg vente til høsten med å søke. Men nå er det ferie og jeg vet ikke helt hva jeg skal fylle dagene med. Kan ikke reise vekk...

Så og si de fleste i behandlingsteamet mitt er gått i feriemodus. Har mest lyst å jobbe som satan. Tjene penger. Men akk... har ikke nok krefter.

Setter pris på tilbakemeldinger og tips

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310398-hva-er-verst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...