Gå til innhold

Stemetil - et antidepressiva?

Gjest Grønn iris

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn iris

Faren min har vært plaget av et øre som smeller igjen så han ikke hører noe særlig. Han fikk utskrevet stemetil av fastlege og fikk forklaringen at medisinen skulle tørke ut væsken som hadde samlet seg i øret. Det er i allefall det ha forstod...

Han ble litt lei seg da det skjedde. Kanskje også lettere deprimert. Han hadde Stemetil da han var deprimert etter å ha brukket lårhalsen også.

Han sliter også med svimmelhet og kvalme og jeg mener å ha lest at stemetil har en virkning mot slike plager..

Er Stemetil hovedsakelig et antidepressiva?

Forstod faren min legen sin riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

Det er ett neuroleptikum. Også brukes det mot kvalme. Det er altså en gammeldags nervemedisin. Det er ikke antidepressivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg fikk denne medisinen da jeg hadde virus på balansenerven.. Vet ellers ikke så mye om den. Ta en titt på felleskatalogen.no og se om du kan finne ut av det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...