Gjest Grønn iris Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Faren min har vært plaget av et øre som smeller igjen så han ikke hører noe særlig. Han fikk utskrevet stemetil av fastlege og fikk forklaringen at medisinen skulle tørke ut væsken som hadde samlet seg i øret. Det er i allefall det ha forstod... Han ble litt lei seg da det skjedde. Kanskje også lettere deprimert. Han hadde Stemetil da han var deprimert etter å ha brukket lårhalsen også. Han sliter også med svimmelhet og kvalme og jeg mener å ha lest at stemetil har en virkning mot slike plager.. Er Stemetil hovedsakelig et antidepressiva? Forstod faren min legen sin riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er ett neuroleptikum. Også brukes det mot kvalme. Det er altså en gammeldags nervemedisin. Det er ikke antidepressivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg fikk denne medisinen da jeg hadde virus på balansenerven.. Vet ellers ikke så mye om den. Ta en titt på felleskatalogen.no og se om du kan finne ut av det der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.