Gjest vet ikke helt hvilken signatur Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har konstant dårlig samvitighet overfor mora mi. Syns ikke faren min behandler henne så bra (ikke dårlig fysisk, men han er ofte sint o.l) Har jo prøvd å snakke med han,men det går ikke. Syns jeg burde gjøre noe men vet ikke hva. Vil bare de skal ha d bra.. Hva gjør dere som er i lignende situasjoner? 0 Siter
Digital Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 I så fall er det faren din som bør ha dårlig samvittighet og ikke du! 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner det er vanskelig for deg å se at moren din ikke har det bra, men at du skal gå rundt å ha dårlig samvittighet for dette, og føle at det er ditt ansvar at de skal ha det bra er helt feil. Det er voksne mennesker det er snakk om, og de er ansvarlige for sitt eget liv - og du må la være å ta dette ansvaret. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Har du snakket med mora di da? Er du sikker på at hun ikke har det bra? 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Uansett hva du gjør - ha IKKE dårlig samvittighet for din mor. Du har ikke ansvar for henne :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.