Gjest Mannen med de store føttene Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Både fastlege og psykiater nektet meg Nardil. Vil det nytte å spørre fastlegen min om å få Aurorix? 0 Siter
Gjest Mannen med de store føttene Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Kanskje det: Nardil ( fenelzin): Uselektiv, irreversibel MAO-hemmer Klart best dokumentert effekt Fåes på registreringsfritak To av tre pasienter har nytte av dette. Kan ha betydelige bivirkninger Kostrestriksjoner Mulig farlige medikamentreaksjoner Behandlingen bør startes opp av spesialist. - Aurorix (moklobemid) Selektiv, reversibel MAO-hemmer Tryggere å bruke Mindre bivirknings- og interaksjonsproblemer. Usikker effekt Det står også at på 80-tallet ble sosial fobi regnet som bagatellmessig. Jeg lurer på hvor mye det er av det som henger igjen i dag. Kilde: http://64.233.183.104/search?q=cache:dVtGIGa7xsQJ:www.hedmark.org/Sosial_angst_5.12_hJ4aT.ppt.file+Aurorix+sosial+fobi&hl=no&ct=clnk&cd=1&gl=no&client=firefox-a Har du Powerpoint kan du google etter "Aurorix sosial fobi". Første linken. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Det er klart lettere å få Aurorix. Det er jo et registrert preparat. 0 Siter
Gjest Mannen med de store ørene Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Det er klart lettere å få Aurorix. Det er jo et registrert preparat. Takk for tilbakemeldingen. Leser at den fungerer ikke så bra for alle, men man har ingenting å tape på å forsøke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.