Gå til innhold

NHD: Hva tror du om dette?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker litium og er veldig plaget av diare i perioder. Sånn som nå er jeg ganske bra og føler meg ganske normal.

Men så har jeg en ganske ekstrem diare over flere dager innimellom. Det er så ille at jeg må ha et toalett tilgjengelig hele tiden.

Har hatt et par episoder hvor jeg blir sykere igjen, mistenker at dette har med diaren å gjøre? Hva kan evt gjøres med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310703-nhd-hva-tror-du-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det finnes andre tabletter inneholdende litium som det er mulig å få i slike situasjoner. De selges bla i Sverige. Legen må søke for deg.

Også her hender det at NAV er ufaglig vrange og nekter å gi refusjon fordi medisinen ikke står på deres liste selv om den ikke er dyrere. I så fall får du klage til all verdens instanser.

Det finnes andre tabletter inneholdende litium som det er mulig å få i slike situasjoner. De selges bla i Sverige. Legen må søke for deg.

Også her hender det at NAV er ufaglig vrange og nekter å gi refusjon fordi medisinen ikke står på deres liste selv om den ikke er dyrere. I så fall får du klage til all verdens instanser.

Jotakk, frykter at hvis jeg får en eneste konflikt med NAV, så kommer jeg til å gi opp, alternativt eksplodere.

Tenker også på hvorfor jeg har denne diareen? Jeg kjenner jo at jeg lagrer vann i kroppen. Dette er kanskje en måte å kompensere dette på?

Hva vil så skje hvis jeg får denne svenske medisinen, vil jeg legge på meg mange kilo og samle masse vann kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...