Gjest jente2111 Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 hei! jeg har hatt bulimi til og fra i 5 år nå. har blitt 21 år.når jeg var 15 kastet jeg opp ca 5 ganger i uken periodevis til jeg ble 17. stoppa ett år.begynnte å kaste opp igjen når jeg ble 18. så begynte jeg mer og mer..året jeg var nitten var det grusomt, kasta opp hver dag i lange perioder.når gang jeg skulle "holde" meg, klarte jeg bare noen få dager..når jeg ble 20 klarte jeg igjen å slutte igjen. men i d siste par mnd har jeg kastet opp hver gang jeg er alene og ingen kan finne det ut.. har lyst til å gå til lege, men er veldig nervøs for det. er det mulig å bli frisk på egenhånd? hva slags behandling får man for bulimi? ingen av min familie vet dette. beklager for rotete innlegg 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Du bør kanskje begynne med å finne ut hvorfor du kaster opp? Klarer du å finne ut dette selv så klarer du kanskje å kutte det ut for godt også? Hvis du ikke ser noen råd for det så kontakt legen din. Lykke til! ) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Du kan gå til legen med dette - ingen vil finne det ut uten legen. Og det finnes hjelp, men du trenger seriøst å ta en tur til legen. Det er ikke bare at du ikke får i deg næring som er problemet med å kaste opp - du ødelegger spiserøret og sånt også. Stor klem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.