Gå til innhold

Tusen takk for svar alle sammen ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

Nå er det vel like før jeg blir kasta ut her ;o)

Men jeg vil bare si takk for svar til dere alle sammen. Det blir litt mye å svare hver enkelt nå.. men jeg er utrolig glad for at dere engasjerer og bryr dere - jeg vet at dere mener alt godt, selv om jeg ikke alltid ser det like klart. Alt dette betyr mye mer for meg enn dere tror og jeg klarer å gi uttrykk for. For jeg lærer mye av dere. Det blir vel omtrent som gruppeterapi dette?

Jeg tenker litt klarere i dag, og jeg skal lese godt igjennom alle svar i løpet av helga.

Det høres også ut som prognosen er god når det gjelder fremtiden nhd, takk for at du svarte meg på det, så slipper resten av sommeren å bli så ille..

Men jeg har nok mye å jobbe med når det gjelder å klare å "stå i det".. og det skal jeg virkelig gjøre også.. jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Igjen; takk til dere alle ;o) Jeg skal lese nøye gjennom alle svar, og jeg skal komme med en tilbakemelding når jeg har gjort det, hitmaker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente31
Skrevet

Jeg glemte å legge til at grunnen til at jeg ønsket svar av kun nhd ang prognose, var for at jeg ikke skulle bli forvirret.

Så jeg håper ikke at noen misforsto meg når jeg skrev det i overskriften (jeg har idag tenkt at overskriften kansje kan virke litt provoserende).

Gjest hitmaker
Skrevet

Bruk den tiden du trenger, Jente31, og husk å ta til deg det som DU føler er riktig..prøv å sile ut hva som er viktig for DEG.

Får en følelse av at du nå trenger trygge rammer og forutsigbarhet - og er lite av dette i ferien. Er det noe du kan gjøre nå, som får det til å føle deg mer trygg?

Uansett..godt å høre at dagen er bedre..og ønsker deg en god helg ;)

Gjest hitmaker
Skrevet

Jeg glemte å legge til at grunnen til at jeg ønsket svar av kun nhd ang prognose, var for at jeg ikke skulle bli forvirret.

Så jeg håper ikke at noen misforsto meg når jeg skrev det i overskriften (jeg har idag tenkt at overskriften kansje kan virke litt provoserende).

Såpass bør vi vel tåle, hehe ;)

Gjest Jente31
Skrevet

Bruk den tiden du trenger, Jente31, og husk å ta til deg det som DU føler er riktig..prøv å sile ut hva som er viktig for DEG.

Får en følelse av at du nå trenger trygge rammer og forutsigbarhet - og er lite av dette i ferien. Er det noe du kan gjøre nå, som får det til å føle deg mer trygg?

Uansett..godt å høre at dagen er bedre..og ønsker deg en god helg ;)

Skal tenke over det.

God helg til deg/dere også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...