Gå til innhold

Har gått på Seroxat 1 år - slutte?

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger gode råd her

Har tvangslidelse, har hatt det i ca 25 år (var 11 da jeg fikk det). Først det siste året har jeg prøvd medisiner: bruker Seroxat 60 mg. Effekten er liten, en liten bedring, men ikke mye. Så jeg vil slutte med medisinen, når ikke effekten er større enn den er. Var i utgangspunktet i tivl om jeg skulle begynne på medisin, om jeg "er syk nok" (jeg tok iniativ til å begynne selv, da jeg blir sliten av ting jeg MÅ gjøre..f.eks å telle mens jeg ser på ting, berøre ting mens jeg teller osv). Har i utgangspunktet ikke lyst til å begynne med andre medisiner, da jeg måtte "manne meg" veldig opp for å begynne medisinering for ett år siden. Er det dumt å ikke begynne på ny medisin, veldig i tvil om dette, og fastlegen vet mindre enn meg om dette temaet.. Har ikke prøvd andre medikamenter.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...