Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Heisann!

Jeg tror ikke du har grunn til å bekymre deg noe särlig. de aller färreste får diagnosen hjernesvulst da dette er relativt sjelden. Hodepine er en veldig diffus plage og kan jo skyldes enormt mange ting, blant annet kan jo dårlig syn lede til hodepine. Har du sjekket synet ditt hos en optiker? Ihvertfall bör du ta en tur til legen og kanskje ta noen blodpröver, snakke med han om problemet ditt. Legen din er der for deg og kan hjelpe deg, og også snakke med deg om dine bekymringer. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31084-kreft/#findComment-123214
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Heisann!

Jeg tror ikke du har grunn til å bekymre deg noe särlig. de aller färreste får diagnosen hjernesvulst da dette er relativt sjelden. Hodepine er en veldig diffus plage og kan jo skyldes enormt mange ting, blant annet kan jo dårlig syn lede til hodepine. Har du sjekket synet ditt hos en optiker? Ihvertfall bör du ta en tur til legen og kanskje ta noen blodpröver, snakke med han om problemet ditt. Legen din er der for deg og kan hjelpe deg, og også snakke med deg om dine bekymringer. Lykke til.

Hei Tuppa 18 !

Jeg er enig i rådene fra Anonymous avgitt 2001.07.05 10:49

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31084-kreft/#findComment-123508
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...