Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

8

• Dorthe

4

• Madelenemie

2

• Lillemus

1

Jeg har landa på at fra og med 70 år er gammelt. Da er du gammel. Jeg kjenner bare en som er det.

Kjenner du bare en om er over 70 år gammel? Jeg kjenner mange som er det. Om de oppleves som gmle eller ikke, kommer mer an på helse og instilling enn på utseende. En på 73 er gammel han bor på sykehjem og er ganske glemsk. Mulig han er dement. Ei på 80 er sprek som en fole og reiser verdn rundt. Hun oppleves ikke som gmmel, selv om hun er veldig rynkete og gråhåret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310846-hvor-gammel/page/3/#findComment-3469799
Del på andre sider

Kjenner du bare en om er over 70 år gammel? Jeg kjenner mange som er det. Om de oppleves som gmle eller ikke, kommer mer an på helse og instilling enn på utseende. En på 73 er gammel han bor på sykehjem og er ganske glemsk. Mulig han er dement. Ei på 80 er sprek som en fole og reiser verdn rundt. Hun oppleves ikke som gmmel, selv om hun er veldig rynkete og gråhåret.

Hei!

Min psykiater er 68 år, yrkesaktiv, sprek, husker bedre enn meg, og er så vakker, at jeg vil så gjerne ligne på henne, derfor er alder mye tall føler jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310846-hvor-gammel/page/3/#findComment-3469817
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...