Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin, men vel kort synes jeg. På voksne kvinner synes jeg kjolene skal gå litt lengre ned enn like nedenfor trusekanten.

Skrevet

Syns kjolen er fin jeg, i hvertfall på den kroppen den vises. Men som Lillemus sier, kanskje litt kort for voksne damer.

Gjest mora2
Skrevet

Syns kjolen er fin jeg, i hvertfall på den kroppen den vises. Men som Lillemus sier, kanskje litt kort for voksne damer.

For kort!!!?? Neida, jeg er da ikke ei gammal kjerring ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Fin, men vel kort synes jeg. På voksne kvinner synes jeg kjolene skal gå litt lengre ned enn like nedenfor trusekanten.

Usj..Dere blir aldri fornøyde ;0)

Er så klart uenig,hihi!

Og Lillemus, jeg er da ikke såå voksen.... ;0)

Skrevet

For kort!!!?? Neida, jeg er da ikke ei gammal kjerring ;0)

Hvis du er rundt 17-18, og like slank som modellen, syns jeg godt du kan bruke en rumpekort kjole.

Gjest mora2
Skrevet

Hvis du er rundt 17-18, og like slank som modellen, syns jeg godt du kan bruke en rumpekort kjole.

Nope, jeg er 26år, men like slank..

Jeg gir dere opp... ;0)

Skrevet

Usj..Dere blir aldri fornøyde ;0)

Er så klart uenig,hihi!

Og Lillemus, jeg er da ikke såå voksen.... ;0)

Tja... Jeg er gammel og snerpete og synes ikke kvinner over 25 kler slike kjoler. ;o) Det er noe med å kle seg litt etter alderen og ikke være desperat og patetisk krampaktig ung.

Gjest mora2
Skrevet

Tja... Jeg er gammel og snerpete og synes ikke kvinner over 25 kler slike kjoler. ;o) Det er noe med å kle seg litt etter alderen og ikke være desperat og patetisk krampaktig ung.

''Det er noe med å kle seg litt etter alderen og ikke være desperat og patetisk krampaktig ung.''

Blir jeg det når jeg går med den kjolen??!!!

Nei, nei, nei....

Skrevet

Nope, jeg er 26år, men like slank..

Jeg gir dere opp... ;0)

Hvis du føler deg vel i så korte kjoler, er det vel greit. Jeg syns kjolen er pen jeg, og det viktigste er at den som bruker den føler seg vel.I hvertfall når det er snakk om julebord og andre festlige anledninger. Og du er jo fortsatt ung, selvom du er voksen.

Gjest mora2
Skrevet

Hvis du føler deg vel i så korte kjoler, er det vel greit. Jeg syns kjolen er pen jeg, og det viktigste er at den som bruker den føler seg vel.I hvertfall når det er snakk om julebord og andre festlige anledninger. Og du er jo fortsatt ung, selvom du er voksen.

Jeg synes også den var fin.

Skal hente den på posten i morgen, spennende :0)

Skrevet

Jeg synes også den var fin.

Skal hente den på posten i morgen, spennende :0)

Da håper jeg du blir fornøyd : )

Gjest mora2
Skrevet

Da håper jeg du blir fornøyd : )

Prøvd kjolen nå, kjempe lekker!

Var ikke så kort :0)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjempeflott, men den er ikke litt for sid da? :o)

Skrevet

Kjempeflott, men den er ikke litt for sid da? :o)

*LOL*

den er jo rett og slett sømmelig! ;0)

Tidenes fylleangst her....På tide å holde seg edru en stund..

hvertfall til fredag ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...