Gå til innhold

Nhd - surrealistisk drøm om deg - hva feiler meg

Anbefalte innlegg

Gjest badenymfa

Det var ingen ringere enn Nhd som dukket opp i drømmene mine - tro det eller ei. Jeg skjønner ikke hva han gjorde der, men kanskje det handlet om nevøen min på 2 år i overført betydning?

Det var en blid og smilende Nils Håvard som sto på ei gammel trebrygge en sommers dag, med måseskrik, solskinn og bølgeskulp. Han var tydeligvis klar til å bade, der han sto i badebuksa (size mini) og klødde seg i baken. Han lekte med en badeball av plast og var så smilende og glad at jeg ikke kunne tro det.

Nhd, er jeg fortapt pga den drømmen, eller kan det egentlig ha handlet om nevøen min på 2 år som elsker å bade? :)

Fortsatt god sommer!

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Drømmer skal ikke tolkes.

Det fine med drømmer er at de kan være en herlig salat av det en tenker på på dagtid. Alle opptrer vi på ulike arenaer i løpen av dagen/uka. I drømmen er ofte aktører fra jobben, familien, hobbyen, boka vi leser osv blandet sammen på en fasinerende måte.

God sommer :-)

Gjest badenymfa

Det fine med drømmer er at de kan være en herlig salat av det en tenker på på dagtid. Alle opptrer vi på ulike arenaer i løpen av dagen/uka. I drømmen er ofte aktører fra jobben, familien, hobbyen, boka vi leser osv blandet sammen på en fasinerende måte.

God sommer til deg også, Nhd ;)

Annonse

*hihi* Dette var en lettlivet tråd, i forhold til det dagligdagse på forumet :o)

Jeg legger merke til at du ikke kommenterer badebuksa. Den hørtes sexy ut ;p

God sommer, nå har jo været kommet til oss i midten av landet! Tidligere har det kun vært sommer på kalenderen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...