Lillemus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Enig i mesteparten du skriver, men forskjellen her har vært at jeg har vært så full at jeg nesten har vært bevisstløs, og mange har gitt tilbakemeldinger med hat til tross for at de har vært edrue. Har man ikke sittet foran datamaskinen drita full før vet man ikke hva man kan finne på selv. Man burde være litt mer "lenient" når man ser at noen virkelig har tatt den helt ut, selv om det ikke er noen unnskyldning å være full, men det er svært mye hat blant menneskene her inne når de kan svare på den måten de gjør. Hvordan skulle vi vite at du var dritings mens du skrev på dol? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310923-j%C3%A6vla-kjerring-oppf%C3%B8lgning/page/3/#findComment-2535860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hitmaker Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei Hitmaker. Jeg er helt enig i det du skriver, men hvis jeg hadde sett noen skrive noe slikt som jeg har skrevet hadde jeg ikke gått til angrep, det fordi jeg hadde skjønt at her var det noe veldig galt. Det er mange her inne som har mye sinne i seg, ikke bare meg, men det må man forvente på et forum for psykiatri. Jeg er enig i at en kan forvente mye på forum for psykiatri, men en kan likevel ikke tillate seg alt selv om en er veldig psyk. Det handler litt om at enkelte kan ta anstøt av det og da mener jeg ikke spesifikt dette. Men jeg forstår at du har det veldig vondt og trenger å få bygget opp igjen troen din på mennesker. Og derfor kan jeg forstå utspillet ditt. Det er en del ting som er lov å tenke, og jeg tror alle tenker stygge tanker av og til. Men når en ikke har det så veldig vondt, så kommer det ikke ut på samme måte heller. Jeg forstår at du har det vondt og jeg klarer ikke se på deg som et ondt menneske. For det virker som du har evne til anger og samvittighet og det viser at du har en sjel. Så håper jeg at noen ser denne sjelen og tar i et tak med deg. Da kan det lønne seg for deg å være litt "klok". Vise deg som høflig, sympatisk, gå inn for at andre skal ha tillit og ha tro på deg. Da kan det hende at du får hjelpere som du kan lene deg til og hjelpe deg fremover. Jeg vet så lite om din situasjon utover det du har skrevet her, men skjønner du er langt nede. Vet det kan høres provoserende nå, men ved å drikke og ruse deg, så kjører du deg selv ned i grøfta og du mister det pågangsmotet du trenger til å prøve å få et bedre liv. Og så er det det synes på psykiatrien da..har du et fiendtlig og negativt bilde av psykiatrien vil det ofte skinne gjennom og gjøre noe med andres syn på deg...til og med profesjonelle har følelser, tanker og holdninger og har sine antipatier og sympatier. Har du gjort noe konkret for å få hjelp? Vært med legen, bedt han henvise deg til psykolog..fått hjelp med rusen..? Det kan være lurt å jobbe med rusen, da er du mer tilgjengelig for behandlere. Håper du etterhvert kommer deg ut av den negative spiralen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310923-j%C3%A6vla-kjerring-oppf%C3%B8lgning/page/3/#findComment-2535889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Enig i mesteparten du skriver, men forskjellen her har vært at jeg har vært så full at jeg nesten har vært bevisstløs, og mange har gitt tilbakemeldinger med hat til tross for at de har vært edrue. Har man ikke sittet foran datamaskinen drita full før vet man ikke hva man kan finne på selv. Man burde være litt mer "lenient" når man ser at noen virkelig har tatt den helt ut, selv om det ikke er noen unnskyldning å være full, men det er svært mye hat blant menneskene her inne når de kan svare på den måten de gjør. Hat var da et voldsomt sterkt ord. Ved måten du oppfører/evt har oppført deg på tidligere så ber du om å få svarene du har fått. Det er virkelig grenser for hvor stor romslighet man skal vise når du så til de grader skriker at du hater hver og en som er her, truer nhd på livet, og oppfører deg(har oppført, inntil nå) som en god gammeldags drittsekk. At du sliter noe jævelig er det ingen som tviler på, ikke et eneste sekund. Men det at du sliter fritar deg sannelig ikke fra normal folkeskikk og høflighet. Det er rett og slett grenser for hva man gidder å finne seg i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310923-j%C3%A6vla-kjerring-oppf%C3%B8lgning/page/3/#findComment-2535989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Hat var da et voldsomt sterkt ord. Ved måten du oppfører/evt har oppført deg på tidligere så ber du om å få svarene du har fått. Det er virkelig grenser for hvor stor romslighet man skal vise når du så til de grader skriker at du hater hver og en som er her, truer nhd på livet, og oppfører deg(har oppført, inntil nå) som en god gammeldags drittsekk. At du sliter noe jævelig er det ingen som tviler på, ikke et eneste sekund. Men det at du sliter fritar deg sannelig ikke fra normal folkeskikk og høflighet. Det er rett og slett grenser for hva man gidder å finne seg i. Du får si det du sier, jeg gidder ikke mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310923-j%C3%A6vla-kjerring-oppf%C3%B8lgning/page/3/#findComment-2535995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.