Gjest Håvard B. A. Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Hei. Hva er den ytterste konsekvensen av å ikke sove i en lang periode? Jeg vet søvnmangel kan føre til hjerteproblemer over tid, men vil man kunne bli alvorlig skadet av å være kostant våken i f.eks. 30 dager? Er det direkte dødlig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Er det mulig å være våken så lenge? Det tviler jeg på, jeg tror man vil kollapse lenge før den tid. 0 Siter
Gjest Retten og sletten Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Det er ikke mulig å være våken i 30 dager. 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Jeg mener å ha lest at å miste søvnen er et av de virkelig store hoppe-skrittene inn i psykoser. Og psykoser er skadelige for hjernen ettersom jeg har skjønt, i tillegg til innmari vondt. 0 Siter
frosken Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Jeg lærte en gang at det ikke gjorde så mye om man ikke fikk sove bare man sørget for å tilbringe noen timer liggende i sengen hver natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.