Gå til innhold

NHD, har du fått mange drapstrusler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

serenity777

Dette er noe jeg har tenkt på siden jeg fant resultatlistene fra en skytekonkurranse, men har ikke turt å spørre. Etter noen øl så blir man modigere og det er derfor jeg spør om dette nå.

Du burde skjerpe deg, skogstrollet, du høres litt småpsykopatisk ut, som driver å spionerer, og så utleverer privat informasjon, for å spørre om spydige ting. Du burde bli kicka.

Skogstrollet

Du burde skjerpe deg, skogstrollet, du høres litt småpsykopatisk ut, som driver å spionerer, og så utleverer privat informasjon, for å spørre om spydige ting. Du burde bli kicka.

''Du burde skjerpe deg, skogstrollet, du høres litt småpsykopatisk ut, som driver å spionerer, og så utleverer privat informasjon, for å spørre om spydige ting. Du burde bli kicka.''

Jeg har slettes ikke spionert. Det er informasjon som er tilgjengelig for alle som vil se. Det er legitimt å spørre om grunnen for at en psykiater er med i en pistolklubb. Det er ikke privat informasjon.

Gjest Jeg vil også!

''Du burde skjerpe deg, skogstrollet, du høres litt småpsykopatisk ut, som driver å spionerer, og så utleverer privat informasjon, for å spørre om spydige ting. Du burde bli kicka.''

Jeg har slettes ikke spionert. Det er informasjon som er tilgjengelig for alle som vil se. Det er legitimt å spørre om grunnen for at en psykiater er med i en pistolklubb. Det er ikke privat informasjon.

Jeg kunne godt tenkt meg å blitt med i en pistolklubb selv, ikke fordi jeg føler meg truet, og ville neppe ha hatt en pistol privat for å forsvare meg, men jeg syns det høres spennende ut å skyte på blink rett og slett :)

Skogstrollet

Her har du grunnen til at NHD er med i en pistolklubb, og jeg skjønner han godt! http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article932374.ece

Annonse

Gjest Hunting_high

Jupp..

Når jeg var yngre var jeg med i noe liknende.Men brukte rifler isteden da.Var mer som en slags hobby og selvfølgelig for å forsøke seg litt med jakt og sånn da.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om det skulle være i noens interesse å kjenne til mine organisasjonstilknytninger, er disse som følger:

Jeg er medlem av Legeforeningen (leder i avd Nord-Trøndelag).

Jeg er medlem av Naturvernforbundet og Den Norske Turistforening.

Jeg er medlem av Trondheim Feltskyttere (Praktisk skyting pistol).

Jeg er medlem av Verdal Sportsskytterlag hvor jeg skyter aktivt med pistol (Norges Skytterforbund)

Jeg er medlem av NROF (Norske Reserveoffiserers Forbund) hvor jeg er leder i avd Inn-Trøndelag. Jeg er også godkjent skyteinstruktør på høyeste nivå.

Jeg er medlem i DFS (Det Frivilige Skyttervesen).

Jeg skyter fordi jeg synes det er en fin sport hvor en ikke er for gammel den dagen en fyller 35.

Skogstrollet

Om det skulle være i noens interesse å kjenne til mine organisasjonstilknytninger, er disse som følger:

Jeg er medlem av Verdal Sportsskytterlag hvor jeg skyter aktivt med pistol (Norges Skytterforbund)

Jeg er medlem av NROF (Norske Reserveoffiserers Forbund) hvor jeg er leder i avd Inn-Trøndelag. Jeg er også godkjent skyteinstruktør på høyeste nivå.

Jeg skyter fordi jeg synes det er en fin sport hvor en ikke er for gammel den dagen en fyller 35.

Takk for info. Jeg kan nå skjønne din noe militære stil du utviser her inne :)

Gjest Hunting_high

Kan en kalle det en sport da?

En hobby ja.Men en sport.Tja sjakk er vel og en olympisk OL-Gren.Men det blir ikke en sport for det.

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kan en kalle det en sport da?

En hobby ja.Men en sport.Tja sjakk er vel og en olympisk OL-Gren.Men det blir ikke en sport for det.

Jeg vegrer meg for å kalle det idrett, men jeg kaller det sport. På linje med golf, curling og motorsport.

Psykiatere har vel også lov til å ha hobbyer? Det er mange som har pistolskyting som hobby.

Her har du grunnen til at NHD er med i en pistolklubb, og jeg skjønner han godt! http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article932374.ece

Straffen denne fyren får er jo helt latterlig. Hadde skjønt det hvis noen skaffet seg våpen selv i sånne tilfeller for å føle seg tryggere, og for å beskytte seg og sine.

Gjest BipolarII...jeg visst

Så guffent det må ha vært å oppleve. Ikke nok med at han truet, han lo (!!!) i retten da de fornærmede forklarte seg. Håper han lot være å tyrannisere andre etter rettsaken. Det kan ha vært alt annet enn hyggelig for NHD & de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...